Samma här, jag planerar också att se den i mitten av september. Jag har för en gångs skull inte läst ett dugg om filmen, så jag ser mycket fram emot den. 
Om allt går som planerat så kommer jag att köpa biljetter den 15 september och se den 16 september!

Jag skulle gissa att filmen släpps på DVD & Bluray nu i december…
Och kanske lite brytande från ämnet, men ungefär när planerar du att se Christoffer Robin & Nalle Puh, Mary Poppins Kommer Tillbaka, Röjar-Ralf Kraschar Internet, Dumbo, Toy Story 4 och Frost 2? (om du kommer att se dem, det vill säga!)
Om allt går som det ska så planerar jag följande;
>
Christoffer Robin & Nalle Puh (svensk biopremiär 12 oktober 2018); jag planerar att köpa biljetter den 20 oktober 2018 för att sedan se den 21 oktober 2018
>
Mary Poppins Kommer Tillbaka (svensk biopremiär 25 december 2018); jag planerar att köpa biljetter den 5 januari 2019 för att sedan se den 6 januari 2019
>
Röjar-Ralf Kraschar Internet (svensk biopremiär 1 februari 2019); jag planerar att köpa biljetter den 9 februari 2019 för att sedan se den 10 februari 2019
>
Dumbo (biopremiär 29 mars 2019); jag planerar att köpa biljetter 6 april 2019 för att sedan se den 7 april 2019
>
Toy Story 4 (svensk biopremiär 30 augusti 2019); jag planerar att köpa biljetter någon gång i september 2019 för att sedan se den samma månad det året
>
Frost 2 (svensk biopremiär 25 december 2019); jag planerar att köpa biljetter den 4 januari 2020 för att sedan se den 5 januari 2019
Och om nu Zootropolis 2 blir av så kommer jag självklart att gå och se den…
Dessutom vill jag upplysa härskapen att när Christoffer Robin & Nalle Puh och Röjar-Ralf Kraschar Internet har svenska biopremiärer så kommer jag att ta semester från forumet och komma tillbaka först när jag sett filmerna, för jag vill att det ska bli en överraskning för mig angående de svenska dubbningarna, i synnerhet vad gäller Disneyprinsessorna… (även om Jan Jönsson lär spela Nalle Puh i den nya filmen - fast jag hoppas verkligen att han är utbytt där - så kan det vara intressant att få höra Kanins nya röst, ingen kommer förstås i närheten av Charlie Elvegårds nivå, men nu när han är i himlen får man nöja sig med en ny röst)