Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul

Startat av Mysan, 7 december 2007 kl. 15:04:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 12 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet Igår kl. 09:14:29Undrar vad det blir för överraskning i år. Jag antar att Zootropolis 2 är med kanske Operation Bäver också...
Det är vad jag också tror.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Jag förstår inte varför den här är inlagd eftersom att det uppenbarligen är fel. "Som det ursprungligen skapades" är väl det längsta man kan komma ifrån SVT:s version. Dessutom har ju Disney klippt bort diverse scener som kan tolkas som problematiska så det finns ju ingen sanning eller mening med skylten.

Screenshot_SVT Play(1).jpg

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet Igår kl. 16:13:44Jag förstår inte varför den här är inlagd eftersom att det uppenbarligen är fel. "Som det ursprungligen skapades" är väl det längsta man kan komma ifrån SVT:s version. Dessutom har ju Disney klippt bort diverse scener som kan tolkas som problematiska så det finns ju ingen sanning eller mening med skylten.

Screenshot_SVT Play(1).jpg
Tämligen poänglöst att visa efter programmet också.
Sett över 90 filmer på bio 2025.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet Igår kl. 17:52:43Tämligen poänglöst att visa efter programmet också.
Där håller jag med dig, det känns mer logiskt att visa skulden innan programmet ska börja istället.