Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Här är credits för Netflix filmen Förtrollningen 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

i synom tid kommer jag bidra med credits tilll dom Barbie filmer som saknas på hemsidan, då jag har nästan alla på DVD och dom jämt har dub credits :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 november 2024 kl. 23:06:36i synom tid kommer jag bidra med credits tilll dom Barbie filmer som saknas på hemsidan, då jag har nästan alla på DVD och dom jämt har dub credits :D
Det vore uppskattat. En del Barbie-filmer har jag i min samling, men långt ifrån alla.

gstone

Sylvanian Families Filmen - Den stora gåvojakten

Svenska röster: Michael Blomqvist, Mikaela Ardai Jennefors, Mira Åsander, Leo Hallerstam, Norea Sjöquist, Dominique Pålsson Wiklund, Anders Öjebo, Matilda Smedius, Mikaela Tidermark Nelson

gstone

Ebba Krüger är röst till Vaianas lilla syster i Vaiana 2

gstone

Rösterna i Vaiana 2

Men bara i grupp  :D

Simon Axelsson

Svenska credits till Vaiana 2!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 november 2024 kl. 17:41:43Svenska credits till Vaiana 2!
Tack så mycket.

Jag har dock svårt att läsa vad som står på den andra creditskärmen med rollista. Står det Henrik Norman på den första? Och på den sista tror jag det står Jan Åström, men de två andra namnen lyckas jag inte utröna; i synnerhet inte det andra ovanifrån där jag inte ens kan gissa mig till vad det ska vara... Står det Allstar eller Allstair, och sen nånting mer...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 december 2024 kl. 02:44:57Tack så mycket.

Jag har dock svårt att läsa vad som står på den andra creditskärmen med rollista. Står det Henrik Norman på den första? Och på den sista tror jag det står Jan Åström, men de två andra namnen lyckas jag inte utröna; i synnerhet inte det andra ovanifrån där jag inte ens kan gissa mig till vad det ska vara... Står det Allstar eller Allstair, och sen nånting mer...?
Hei Hei's läten är nog tagit från något annat språk 

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 december 2024 kl. 02:44:57Jag har dock svårt att läsa vad som står på den andra creditskärmen med rollista. Står det Henrik Norman på den första? Och på den sista tror jag det står Jan Åström, men de två andra namnen lyckas jag inte utröna; i synnerhet inte det andra ovanifrån där jag inte ens kan gissa mig till vad det ska vara... Står det Allstar eller Allstair, och sen nånting mer...?
Jag ser ganska bra vad det står 

man ju också använda sin egen slutledningsförmåga 

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 december 2024 kl. 02:44:57Tack så mycket.

Det står Glenn Edell

Simon Axelsson

Alistair Abell.

Adam Larsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 december 2024 kl. 10:48:29Alistair Abell.
Han är kanadensisk skådespelare tydligen men är det han som är originalrösten? Han var ju inte det i första filmen.

Simon Axelsson

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 december 2024 kl. 11:01:49Han är kanadensisk skådespelare tydligen men är det han som är originalrösten? Han var ju inte det i första filmen.
Misstänker att han har dubbat Hei Hei i den fransk-kanadensiska versionen, för i original är det fortfarande Alan Tudyk.