Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Lilo & Stitch credits
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Här är credits till draktränare tv serien 

Netflix har inga credits för serien men dom DVDer som släpptes har credits 

4 DVD släpps varje med två skivor så 8 skivor total 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2025 kl. 17:13:22Här är credits till draktränare tv serien

Tack så mycket. Är det samma dubbcredits på alla avsnitt och skivor, eller varierar det?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 21:29:29Tack så mycket. Är det samma dubbcredits på alla avsnitt och skivor, eller varierar det?
varje skiva har endast ett set av credits

som uppenbarligen gäller alla avsintt på den skivan

ska köpa fler av dverna på tradera föt att kolla

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2025 kl. 21:45:31varje skiva har endast ett set av credits

som uppenbarligen gäller alla avsintt på den skivan

ska köpa fler av dverna på tradera föt att kolla
Har du bara en av skivorna just nu, eller?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 21:50:06Har du bara en av skivorna just nu, eller?
Två DVDer alltså 4 skivor 

bara dvd har 2 skivor I fodralet

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2025 kl. 22:01:45Två DVDer alltså 4 skivor

bara dvd har 2 skivor I fodralet
Okej, har alla de fyra skivorna samma dubbcredits, eller är det någon bild du inte har postat?

gstone

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2025 kl. 17:13:22Här är credits till draktränare tv serien

Skiva 2

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 22:03:02Okej, har alla de fyra skivorna samma dubbcredits, eller är det någon bild du inte har postat?
Jag har bara postage från två skivor (1 när du skrev detta)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 22:03:02Okej, har alla de fyra skivorna samma dubbcredits, eller är det någon bild du inte har postat?
Jag ska försöka dom andra skivorna kom inte någon ( som du) bjuder över mig på Tradera 

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 21:29:29Tack så mycket. Är det samma dubbcredits på alla avsnitt och skivor, eller varierar det?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2025 kl. 22:05:07Jag ska försöka dom andra skivorna kom inte någon ( som du) bjuder över mig på Tradera
Jag kan leva utan de här DVD:erna, så jag lovar att inte bjuda över dig. :)

gstone

Alla borde inte ha samma

för två av fyra av skivorna är från em säsonge och fyra från em annan och dom säsongerna har helt olika titlar olika dvd menyer och olika trailers före avsnitten

gissar att skivorna från samma säsonger dock kam ha sa,ma dubb credits  :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2025 kl. 22:06:58Jag kan leva utan de här DVD:erna, så jag lovar att inte bjuda över dig. :)
Tack

gstone

Här är credits för den andra Draktränaren tv serien dvd jag äger