Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 20 maj 2026 kl. 10:02:05Då har Linus dubbat 2 vidriga personer  :-\
ironiskt han själv är ju världens gulligast  rena svärmors drömmen

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 20 maj 2026 kl. 10:02:05Då har Linus dubbat 2 vidriga personer  :-\
trots att jag såg filen dubbade känns det rätt obekvämt när han dök upp :-\

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2026 kl. 19:05:00uppenbarligen
Citat från: gstone skrivet 20 maj 2026 kl. 19:05:56ironiskt han själv är ju världens gulligast  rena svärmors drömmen
Citat från: gstone skrivet 20 maj 2026 kl. 19:09:31trots att jag såg filen dubbade känns det rätt obekvämt när han dök upp :-\
Ursäkta, jag har aldrig förut hört talas om filmen, vad är det för vidriga saker dessa två gjort?

Att döma av animationen tycker jag inte att filmen ser något vidare ut, men rollistan består iallafall av välbekanta personer som man hört i dubbningar.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2026 kl. 19:30:38Ursäkta, jag har aldrig förut hört talas om filmen, vad är det för vidriga saker dessa två gjort?

Att döma av animationen tycker jag inte att filmen ser något vidare ut, men rollistan består iallafall av välbekanta personer som man hört i dubbningar.
Harvey Weinstein är en ökänd våldtäktsman 

han spelar sig själv i filmen Linus dubbar hon på svenska

gstone

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2026 kl. 19:41:03Harvey Weinstein är en ökänd våldtäktsman

han spelar sig själv i filmen Linus dubbar hon på svenska
Alltså  Weinstein gör rösten till en animerad version av sig själv i filmen, han är okänd för  en mängd våldtäkter

u den svenska dubbningen dubbar Linus Wahlgren rollen