Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Roliga (namn)detaljer och sån't

Startat av Erika, 16 oktober 2004 kl. 21:31:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2025 kl. 06:58:33Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i, men;

En liten rolig detalj i Once Upon A Studio är att både Moder Gothel och Tufs är med bland de som är ombord i hissen, ifall ni förstår vad jag menar.  ;)
Samma VA repriserar rollerna, enkelt att fatta

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  7 augusti 2025 kl. 11:01:36Samma VA repriserar rollerna, enkelt att fatta
Tyvärr har varken Tufs eller Gothel dialog i kortfilmen, men det var iallafall en rolig detalj även om jag inte tror att de som skapade kortfilmen tänkte på det.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2025 kl. 12:13:18Tyvärr har varken Tufs eller Gothel dialog i kortfilmen, men det var iallafall en rolig detalj även om jag inte tror att de som skapade kortfilmen tänkte på det.
De delar inte originalröst så självklart har de som gjorde kortfilmen inte tänkt på det de känner inte ens till Charlotte

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 augusti 2025 kl. 12:22:42De delar inte originalröst så självklart har de som gjorde kortfilmen inte tänkt på det de känner inte ens till Charlotte
Nej såklart, jag tror inte heller de som gör en Disney-produktion brukar tänka på svenska dubbningar, så detta var nog rena slumpen såklart.

Disneyfantasten

Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i...

Det jobbar en personal på min DV som heter Rebecka som jag ibland kallar Beckis som smeknamn, men nu när jag såg om Luften Hjältar via Disney+ så kallade visst Baloo också Rebecca Cummingham för Beckis, snacka om slump.