Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Förtrollad (Enchanted, 2007)

Startat av VideX, 13 februari 2008 kl. 18:50:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 juni 2025 kl. 23:48:53Det var ju märkligt - jag har alltid tagit för givet att jag skrivit av dubbcreditsen på Disney+ ordagrant, men så verkar ju inte vara fallet... ???

Var kommer då uppgiften om berättarröst på Dubbningshemsidans creditlista ifrån...? Jag tror knappast att jag skulle ha utgått ifrån röstidentifiering, då jag ärligt talat inte har jättebra koll på Ayla Kabacas röst - det är med andra ord knappast något jag skulle ha vågat förlita mig på, utan uppgiften måste komma någon annanstans ifrån. Frågan är var...?

Däremot står berättaren med i den norska creditlistan på Disney+, men dock inte först eller sist utan i början av den tredje skärmbilden med röster. Men du har rätt att berättaren inte står med i den danska creditlistan.
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=14675

Daniel Hofverberg