Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Röstskådespelare som slutat dubba

Startat av E, 23 juli 2018 kl. 16:07:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Kloppstock skrivet  1 juli 2026 kl. 11:13:23Vet du vilka som har bett om att få intervjua honom?
@Mr.Facemaker  har enligt egen utsago lyckats få tag i honom men han tackade nej direkt.

Sen vill jag minnas att @Christian Hedlund  nämnde i intervju med ovannämnda att Christian hade en diskussion med sonen Leo om han och pappa skulle vara med men han ville inte.

Oskar

Citat från: Kloppstock skrivet  1 juli 2026 kl. 11:13:23Det kan vara väl sent att försöka etablera sig som läkare när man fyller 65 år  :P vad jag menar är att mannen ifråga går i pension nu, så borde han kunna bli förhörd efter detta om det inkommer nya förfrågningar, om inte annat får någon av er uppsöka läkarvård till rätt specialläkare och sedan wallraffa in malplacerade dubbningsrelaterade motfrågor som svar på Stafffans motfrågor, med dold mikrofån.

Men glöm inte den lilla detaljen att placera den dolda miken i fillingarna då Staffan kommer be er att ta av honom kläderna eller era egna, det är ju klassiskt i tv & film att läkaren blir för närgången och sedan råkar exponera den dolda buggningen "Va fan är det här!!! spelar du in en intervju!!"  >:( också förs skalpellen till halsen 

Jag tror att han inte vill stå för skådiskarriär snarare och att han vet att det medföljer snack om detta, det anses inte fin att att syssla med skådespeleri inom skådisbranshen... :o....läkarbranshen!

Vet du vilka som har bett om att få intervjua honom?
han vill inte synas i media som vissa kändisar till exempel Wahlgren och andra kändisar. jag tror man tjänar inte pengar på dubb som det var på 80 talet och 90 talet då var bra betalt men man betalar ungefär samma summa som 80 talet och 90 talet tjänar inget på samma sätt och allt har gått upp med priset på som vi lever på.

Kloppstock

Citat från: Oskar skrivet  1 juli 2026 kl. 12:37:54han vill inte synas i media som vissa kändisar till exempel Wahlgren och andra kändisar. jag tror man tjänar inte pengar på dubb som det var på 80 talet och 90 talet då var bra betalt men man betalar ungefär samma summa som 80 talet och 90 talet tjänar inget på samma sätt och allt har gått upp med priset på som vi lever på.
Vad surt, jag tycker kanske inte att låta en intervju läggas ut på internet för obskyra fans borde klassas som media men okay vi kan tyvärr inte tvinga honom