Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 16:51:17Varför ljuger du för folk >:( >:( >:(

Det finns ju ingen Disney Channel längre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du har påstått det i många olika trådar, hade du läst svaren i de trådarna så förstår du att Disney Channel finns men alla operatörer erbjuder inte den.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 16:45:23Men Disney Channel finns ju inte längre ? ???
För femte och sista gången: Disney Channel finns kvar, men har slutat sändas via satellit varför antalet leverantörer som erbjuder kanalen har minskat drastiskt på sistone. Men både den och Disney Junior sänder fortfarande i Norden.

Det här är sista varningen - om du skriver samma sak en gång till, så blir du avstängd. :(

Sabelöga

Houba !

Erika

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 17:43:15Varför försätter ni att ljua för mig ? :'(
Ingen ljuger för dig, som tidigare nämnt; Disney Channel (och Disney Junior) finns kvar i Norden, men bara hos vissa leverantörer. 

Zebastian

Det är väl XD som inte finns längre. Han kanske blandade ihop.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 18:17:33Pappa sa at Disney Chnnel slutat sända i sverige !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
Då har han fel, för som du kan se finns kanalen kvar - kolla i tablåerna här:
http://www.dagenstv.com/se/chart/?cha=147

Kollar du i de flesta dagstidningar och TV-tidningar finns också tablåerna kvar - däribland Aftonbladet TV, som jag har framför mig just nu.

Kanaler som inte finns kvar har liksom inte tablåer...

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 18:17:33Pappa sa at Disney Chnnel slutat sända i sverige !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
Bara för att pappa sa något behöver ju det inte betyda att det stämmer.

Jag säger inte att din pappa ljuger för dig men han har kanske missförstått då kanalen som sagt bara slutat sändas via satellit.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 april 2023 kl. 18:29:48Jag säger inte att din pappa ljuger för dig men han har kanske missförstått då kanalen som sagt bara slutat sändas via satellit.
Ganska lätt att missförstå i och för sig, för oftast brukar ju satellitsändningar vara grunden till allt medan kabel-TV-leverantörerna vanligtvis tar emot satellitsignaler via parabol och vidaresänder - därför kan det vara lätt att tro att kanalen slutar sända om satellitsändningarna upphör, vilket som sagt ofta är fallet när kanaler slutar sända via satellit men inte den här gången.

Oskar

gstone

När ska Hamster & Greta komma till Disney Plus ?

I sverige alltså.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag vill se mer av Moon Girl and Devil Dinosau  !!!! :(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 19:25:27Säger ni att min pappa ljuger för !?! >:( >:( >:( >:( >:(
Självklart inte, men alla i världen kan missförstå eller ta fel på saker och ting. Han tror säkert det, men som vi just har konstaterat finns kanalen kvar hos ett fåtal leverantörer (däribland Sappa).

Men nu lämnar vi det ämnet, för om du inte slutar tjata om att kanalen inte längre finns så kommer vi bli tvungna att stänga av dig härifrån - för nu har vi alla fått nog av ditt spammande i flertalet trådar om Disney Channels påstådda nedläggning.  :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 april 2023 kl. 22:31:57Självklart inte, men alla i världen kan missförstå eller ta fel på saker och ting. Han tror säkert det, men som vi just har konstaterat finns kanalen kvar hos ett fåtal leverantörer (däribland Sappa).

Men nu lämnar vi det ämnet, för om du inte slutar tjata om att kanalen inte längre finns så kommer vi bli tvungna att stänga av dig härifrån - för nu har vi alla fått nog av ditt spammande i flertalet trådar om Disney Channels påstådda nedläggning.  :(
Jag nska ta bort det jag skrev :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 april 2023 kl. 22:31:57Självklart inte, men alla i världen kan missförstå eller ta fel på saker och ting. Han tror säkert det, men som vi just har konstaterat finns kanalen kvar hos ett fåtal leverantörer (däribland Sappa).

Förlåt:'(

gstone

Avsintt 2 av Moon Girl and Devil Dinosaur har kommit :D