Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

She-Ra och prinsessrebellerna

Startat av Christer, 5 november 2018 kl. 15:54:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

jimstrom

Nej har tyvärr inte den möjligheten, så jag gjorde det näst bästa jag kunde, jag såg hela serien och skrev ner rösterna.

Då serien försvinner från Netflix den 20:e februari var det bråttom med en dokumentation då vi inte vet var serien tar vägen sen. Nu har vi alla fall en dokumentation då det var bristfälligt med den varan vad jag kunde se.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Will Siv

Alla som kan, LADDA NER SERIEN MED SVENSKT TAL.
- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet 15 februari 2026 kl. 20:21:27Alla som kan, LADDA NER SERIEN MED SVENSKT TAL.
Tack för påminnelsen, ska försöka göra det genast. :)

Vi vill ju absolut inte att en unik svensk dubbning ska försvinna (kanske för evigt), så det är bra om alla som har möjlighet försöker att ladda hem serien så att dubbningen räddas för framtiden.

Citat från: gstone skrivet 15 februari 2026 kl. 20:13:52Snälla bryt inte lagen
Att ladda ner i sig bryter inte mot lagen, det är vad man eventuellt gör med materialet efteråt som kan vara ett lagbrott.

Däremot är det tänkbart att utvecklarna bakom StreamFab kan tänkas bryta mot någon lag när de har utvecklat nedladdningsfunktionen, men det beror helt på vilket eller vilka länder som de är baserade i. Det påverkar hursomhelst inte slutanvändarna.
(Jag har inte hittat något sätt att kunna ladda hem från just Netflix med publikt tillgängliga metoder, som fungerar med merparten av andra tjänster, utan det väldigt dyra kommersiella programmet StreamFab är det enda sättet jag lyckats hitta åt)