Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Intervjuer på Dubbningshemsidan

Startat av Daniel Hofverberg, 23 augusti 2008 kl. 11:42:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  9 juli 2026 kl. 21:03:59Reste tillbaka & nu var det ett tag sedan Daniel nämnde Lizette Pålsson, Maria Rydberg & Maria Weisby. Tänker du försöka igen några år senare eller är allting kört?
Ja, jag ska försöka kontakta alla tre och se om de fortfarande ställer upp. :)

Dessutom ska jag ta kontakt med Mikaela Ardai Jennefors, som för länge sedan kontaktade mig och erbjöd sig att bli intervjuad. Hon jobbar ju på KM Studio, så hon har säkert mycket intressant att komma med.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 juli 2026 kl. 21:42:12Hon jobbar ju på KM Studio, så hon har säkert mycket intressant att komma med.
Det kanske bara är jag som är dum i huvudet och inte ser något som är uppenbart, men varför måste hon ha mycket intressant att komma med bara för att hon jobbar på KM Studio? Kan man inte ha lika intressanta saker att komma med om man jobbar på Iyuno eller Eurotroll?  ???
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Carlswell

Citat från: TonyTonka skrivet 10 juli 2026 kl. 00:00:59Det kanske bara är jag som är dum i huvudet och inte ser något som är uppenbart, men varför måste hon ha mycket intressant att komma med bara för att hon jobbar på KM Studio? Kan man inte ha lika intressanta saker att komma med om man jobbar på Iyuno eller Eurotroll?  ???
Han kanske menar för att KM Studio är privatägt medans Iyuno, Eurotroll och Transperfect Media är eller ägs av stora internationella bolag.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 10 juli 2026 kl. 00:00:59Det kanske bara är jag som är dum i huvudet och inte ser något som är uppenbart, men varför måste hon ha mycket intressant att komma med bara för att hon jobbar på KM Studio? Kan man inte ha lika intressanta saker att komma med om man jobbar på Iyuno eller Eurotroll?  ???
Ursäkta om jag uttryckte mig luddigt - jag menade just för att hon jobbar på ett dubbningsföretag, och inte "bara" är skådespelare. Exakt vilket företag är säkerligen av underordnad betydelse, men jag tänker att man nog har mer att berätta om man har erfarenhet både som röst och bakom kulisserna.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 juli 2026 kl. 21:42:12Ja, jag ska försöka kontakta alla tre och se om de fortfarande ställer upp. :)

Dessutom ska jag ta kontakt med Mikaela Ardai Jennefors, som för länge sedan kontaktade mig och erbjöd sig att bli intervjuad. Hon jobbar ju på KM Studio, så hon har säkert mycket intressant att komma med.
Finns frågorna fortfarande kvar eller måste vi fråga igen? Hoppas alla frågor från ofärdiga intervjuer finns kvar