Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Katten Gustaf

Startat av TonyTonka, 23 september 2008 kl. 19:58:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 oktober 2024 kl. 21:36:54Och endast på SVTs kanaler - när serien sändes på TV3 var den uteslutande i textad originalversion.
Är det någon som har avsnittet The Binky Show med svenskt tal?
Det visades 1996 på SVT i Lasse och Morgans program Häng me.

TonyTonka

Lite off-topic kanske, men jag ett spel som heter Gustaf: Lasangespel, där Gustafs röst är dubbad, men det står inte angivet vem som gör den svenska rösten. Jag tycker att rösten påminner om Per Sandborgh, men jag är inte säker, vad tror ni?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

BPS

Citat från: TonyTonka skrivet 23 maj 2025 kl. 22:53:27Lite off-topic kanske, men jag ett spel som heter Gustaf: Lasangespel, där Gustafs röst är dubbad, men det står inte angivet vem som gör den svenska rösten. Jag tycker att rösten påminner om Per Sandborgh, men jag är inte säker, vad tror ni?
Påminner lite om hans Homer fast i ett annat röstläge då.

DingoPictures2005

Citat från: TonyTonka skrivet 23 maj 2025 kl. 22:53:27Lite off-topic kanske, men jag ett spel som heter Gustaf: Lasangespel, där Gustafs röst är dubbad, men det står inte angivet vem som gör den svenska rösten. Jag tycker att rösten påminner om Per Sandborgh, men jag är inte säker, vad tror ni?
99% säker.
Per's röst är svår att ta miste på.

Daniel Hofverberg

Trots att rösten är förställd, så håller jag med att det finns en tydlig likhet med Per Sandborghs röst.

Oscar Isaksson

Jag skulle säga, att det finns ju bara en Per Sandborgh som kan låta så. ;D