Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Famlije filmer i 2019

Startat av gstone, 1 januari 2019 kl. 16:34:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer en hel del famlij filmer i år och jag undrar vilka som kommer dubbas.

Det kommer en live action Sonic The Hedgehog , en Live action Dora utforskarn och en film version av Artmis Faust.

Jag är i alla fall säker på  att dom tecknad filmerna som Toy Story 3 och Frost 2 kommer dubbas.

Kommer den nya dator animerad Lejonkungen och dubbas ?

Och så att notera är att den asiatiska delen av Dreamwork släpper en film "Abominable" som handlar om en snöman
.

Disney släpper 3 remakes.

Och en ny version av boken Unga Kivnnor kommer vilken jag just såg på en lista över top 10 kommande famlij filmer i 2019. Men jag är nästa säker på att Unga Kvinnor inte kommer dubbas. Då det värkar var en Oscar-typ film.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag gillar inte att det görs en spelfilm av Dora Utforskaren, den tecknade serien är redan tillräckligt dålig, samma sak tycker jag med Kim Possible (där det också planeras en spelfilm)

De jag ser allra mest framemot är självfallet Toy Story 4 och Frost 2!  ;)

Jag tror inte det blir sannolikt att Lejonkungen dubbas, då det trots allt är en spelfilm med mörk ton vilka sällan dubbas... (jag tror inte heller att varesig Aladdin eller Dumbo dubbas)

Adominable väntar jag med att säga någonting om förrän det har kommit en trailer, DreamWorks sista bra "originella" film var Trolls, efter den kom Babybossen och Kapten Kalsong, som båda jag visserligen inte har sett, men jag gillar dem inte och tänker aldrig se dem... (Draktränaren 3 kanske blir bra och jag hoppas också på Madagaskar 4)

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 januari 2019 kl. 16:41:27
Jag gillar inte att det görs en spelfilm av Dora Utforskaren, den tecknade serien är redan tillräckligt dålig, samma sak tycker jag med Kim Possible (där det också planeras en spelfilm)

De jag ser allra mest framemot är självfallet Toy Story 4 och Frost 2!  ;)

Jag tror inte det blir sannolikt att Lejonkungen dubbas, då det trots allt är en spelfilm med mörk ton vilka sällan dubbas... (jag tror inte heller att varesig Aladdin eller Dumbo dubbas)

Adominable väntar jag med att säga någonting om förrän det har kommit en trailer, DreamWorks sista bra "originella" film var Trolls, efter den kom Babybossen och Kapten Kalsong, som båda jag visserligen inte har sett, men jag gillar dem inte och tänker aldrig se dem... (Draktränaren 3 kanske blir bra och jag hoppas också på Madagaskar 4)

Av ren nyfikenhet, hur kan du ogilla dem om du inte sett dem? ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet  1 januari 2019 kl. 19:59:33
Av ren nyfikenhet, hur kan du ogilla dem om du inte sett dem? ^^

Det går inte riktigt att förklara, men jag tycker det känns som en hel idétorka med en bebis som har vuxenröst, den andra har jag dock inga motiveringar till, men jag gillar den inte...

(Du har ju själv nämnt att du aldrig kommer att se Pocahontas 2 och att du inte gillar den, personligen anser jag dock att näst efter Atlantis 2 så är Pocahontas 2 den sämsta uppföljaren som Disney någonsin har gjort)

gstone

Jag har bara sett fyra filmer jag inte gillade år på bio och tre var animerad.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 september 2019 kl. 16:31:07
Jag har bara sett fyra filmer jag inte gillade år på bio och tre var animerad.

Tre animerade nu? Vilken är den tredje och vilken är den icke-animerade?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Tycker att den Instant Family var en ganska underhållande familje film.  ;D

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 september 2019 kl. 20:02:39
Tre animerade nu? Vilken är den tredje och vilken är den icke-animerade?

Nu är det några fler.

Dom filmer jag inte gillade i år var Drömparken, Det kapitel 2 , Quick. Asterix och dem magiska drycken , Marragie Story,  the Irishman, Greta och  Maleficent 2: Ondskans härskarinna.

Jag var med och rösta på en top tio värsta filmer lista och tog med Guy Richie's Aladdin som nödersättning för att Quick och  Asterix och dem magiska drycken var inte med då dom inte har släppets på bio i USA än( eller i alla fall inte före den 27:e  December när jag röstade på listan
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag hoppas den animerade familjefilmen Extinct kommer ut i Sverige i år och Jag hoppas också The One and Only Ivan och Live Action Tom och Jerry kommer till Sverige i år med ❗️😁🤞👍🎥🎞📽
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.