Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 19:13:38Nästa år ska hon speala titelrollen i  musikalen "Den Lilla Sjöjungfrun".

Tyvär verkar musikalen inte ha någon realtion rill Disney filmen från 1989.
Ja, den ser jag fram emot - enligt Dröse & Norbergs förhandsinformation ska musikalen faktiskt komma till Skellefteå; för ovanlighetens skull. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juli 2023 kl. 21:00:43Ja, den ser jag fram emot - enligt Dröse & Norbergs förhandsinformation ska musikalen faktiskt komma till Skellefteå; för ovanlighetens skull. :)
Trevilgt för dig :D

Vet vi något vem som spelar sjöhäxan ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 21:03:28Vet vi något vem som spelar sjöhäxan ?
Jag tror inte att övriga roller är klara än, då de verkar ha haft audition ganska nyligen.
(Men just huvudrollen verkade inte ha genomgått öppen audition, utan valdes ut separat)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juli 2023 kl. 21:07:33Jag tror inte att övriga roller är klara än, då de verkar ha haft audition ganska nyligen.
Tror du det blir amatörer ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 21:09:27Tror du det blir amatörer ?
En del av rollerna blir säkert det, då de verkar ha haft en öppen audition som vem som helst fått komma till.

Men i likhet med Dröse & Norbergs tidigare musikaler lär de säkert välja ut kändisar till några utvalda roller, för att kunna skryta med kända namn i tidningsannonser och liknande.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juli 2023 kl. 21:14:33En del av rollerna blir säkert det, då de verkar ha haft en öppen audition som vem som helst fått komma till.

Men i likhet med Dröse & Norbergs tidigare musikaler lär de säkert välja ut kändisar till några utvalda roller, för att kunna skryta med kända namn i tidningsannonser och liknande.
Kan ja göra audition till en musikal om jag vill ?

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 18:52:11Hoppas att artisten Kiana dubbar i framtiden.

Idag gästade hon i dagens avsnitt av Sommarlov där hon omnämner att hon vann i årets säsong av Melodifestivalen.
Dock har hon faktiskt varit med i en dubbning :D ;)

Disneyfantasten

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 18:52:11där hon omnämner att hon vann i årets säsong av Melodifestivalen.
Har du ens sett Mello? Det var inte Kiana som vann

Disneyfantasten

Citat från: E skrivet  8 juli 2023 kl. 18:49:03Har du ens sett Mello? Det var inte Kiana som vann

Jag har inte memorerat allt från Mello.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 19:31:58Jag har inte memorerat allt från Mello.
Självklart har ingen förväntat att någon ska göra det heller, men det var en big deal att Loreen vann både Melodifestivalen och Eurovision.

gstone

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 20:10:13Självklart har ingen förväntat att någon ska göra det heller, men det var en big deal att Loreen vann både Melodifestivalen och Eurovision.

Vad sa då Kiana i gårdagens avsnitt?

Disneyfantasten