Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag trodde förut att Minioner var den enda dubbning Sara Edwardsson varit med i, men mot detta bevisar att det faktiskt finns en till där hon medverkar;

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/drakprinsen/

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 november 2024 kl. 15:21:32Jag trodde förut att Minioner var den enda dubbning Sara Edwardsson varit med i, men mot detta bevisar att det faktiskt finns en till där hon medverkar;

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/drakprinsen/
Dock bara som övrig röst, orelaterat men är Juliette Glader syrra till Fabienne Glader. Dom är aldrig ledsna

gstone

Göran

Göran

Citat från: MOA skrivet 23 april 2025 kl. 21:31:16Musikalisk bakgrund?
Han är en läkare som gör sånger om sjukdomar och andra saker som har med läkare att göra. Den här är nog min favorit 

gstone

Jag tänker byta spår lite och parta om en kändis som inte kommer dubba  igen

Tror nog aldrig mer Måns Zelmerlöw kommer dubbs igen

Av försåtliga anledningar ;)

Elios

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2025 kl. 21:43:55Jag tänker byta spår lite och parta om en kändis som inte kommer dubba  igen

Vilka Anledningar?^^

MOA

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2025 kl. 21:43:55Jag tänker byta spår lite och parta om en kändis som inte kommer dubba  igen

När var senaste gången han dubbade? Var säkert ett tag sedan nu

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  2 maj 2025 kl. 22:01:23När var senaste gången han dubbade? Var säkert ett tag sedan nu
Jag kan bara komma på två karaktärer han dubbat: Flynn Rider i Trassel 2010 + kortfilmen 2012 samt Kvist i första Trolls-filmen 2016.

Daniel Hofverberg

Man ska väl aldrig säga aldrig, men som läget är just nu håller jag med att det inte känns särskilt sannolikt.

Möjligtvis om han förlorar uppdrag på grund av avslöjandena de senaste dagarna och bråket/domstolstvisten med ex-frun att han kan tänkas behöva dubbningsuppdrag för att få in intäkter för att klara sig ekonomiskt, men det känns inte särskilt troligt att det skulle påverka så mycket så att dubbning blir det första han tänker på...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 maj 2025 kl. 22:54:44Man ska väl aldrig säga aldrig, men som läget är just nu håller jag med att det inte känns särskilt sannolikt.

Möjligtvis om han förlorar uppdrag på grund av avslöjandena de senaste dagarna och bråket/domstolstvisten med ex-frun att han kan tänkas behöva dubbningsuppdrag för att få in intäkter för att klara sig ekonomiskt, men det känns inte särskilt troligt att det skulle påverka så mycket så att dubbning blir det första han tänker på...
sen tar ju visa bolag inte folk med för shady bakgrunder , se vad som hände med en finska rösten till Christoffer i frost ;)
Disney särkilt har ju en famlij vänlig image att uppehålla