Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mikael Roupé

Startat av TonyTonka, 3 november 2008 kl. 21:48:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 november 2020 kl. 16:19:51
Jag har hört om Mikael Roupé  fick skådespelare när han väl började dubba på svenska.

Det är rätt intressant historia han hade mycket att säga om det.
Ja han fick skådespelare från Malmö Stadsteater eftersom att de var tvungna att minska på antalet skådespelare.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 november 2020 kl. 16:28:02
Ja han fick skådespelare från Malmö Stadsteater eftersom att de var tvungna att minska på antalet skådespelare.

Har du hört hans intervju ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 november 2020 kl. 17:07:59
Nej det har jag inte. Jag har bara hört den här:
https://youtu.be/op9IiGNr2ak

Du borde se den den är JÄTTE INFORMATIV !

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 november 2020 kl. 17:53:28
Du borde se den den är JÄTTE INFORMATIV !
Jag ska göra det, men den jag såg är också väldigt informativ och Mikael berättar om Sun Studio.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 november 2020 kl. 17:58:19
Jag gillar inte att  Mikael Roupé på riktigt >:(
Nu förstår jag inte riktigt...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 november 2020 kl. 23:54:24
Han borde ju ha snappat upp lite danska Han borde ju ha varit ofta i Danmark. Förresten så är det Mikael Europe som vi pratade om.
Ja fast de inlägget hörde hemma i Kan Fredrik Dolk Sjunga

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 november 2020 kl. 19:50:51Förstör magin.
Menar du att det förstör magin att han berättar om Sun Studio? Jag gillar Mikael Roupé, jag tycker han är en bra dubbare och han är också bra på att förställa rösten.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 november 2020 kl. 19:53:47
Menar du att det förstör magin att han berättar om Sun Studio? Jag gillar Mikael Roupé, jag tycker han är en bra dämpare och han är också bra på att förställa rösten.
Ja mycket bra

Elios

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 29 november 2020 kl. 05:25:36
Det finns ett ämne här redan som handlar om honom: https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=723.0
Jag vet men Erika tog ut alla inläggen i den här tråden från tråden "Kan Fredrik Dolk sjunga" och skapade en ny tråd av någon konstig anledning istället för att lägga dem i den redan existerande tråden.

Erika

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 november 2020 kl. 10:48:33
Jag vet men Erika tog ut alla inläggen i den här tråden från tråden "Kan Fredrik Dolk sjunga" och skapade en ny tråd av någon konstig anledning istället för att lägga dem i den redan existerande tråden.

Jag tog en annan existerande tråd som Gstone skapade i somras, och även den enda tråden jag hittade när jag sökte...