Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Mikael Roupé

Startat av TonyTonka, 3 november 2008 kl. 21:48:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 januari 2024 kl. 16:49:32Det är väl lätt att tro att Vin Diesel är någon slags "Sportstjärna eller idrottare" Han är ju ingen liten man om man säger så.

Men varför skulle Mikael veta allt i detalj om varenda originalskådis som är med i filmerna som han dubbar? Det har ju inte med varandra att göra.
Du har rätt,jag är nog bara konstig :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 januari 2024 kl. 16:52:25Nej, du är inte konstig  :)
Jag är bara väldigt intresserad av skådespelare ;D ;)

MOA

LoL
roupe2.jpg

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  4 januari 2024 kl. 18:05:26Linda som jobbar på min dagverksamhet har samma tröja.
Bara av den anledningen har jag den där bilden på honom, så unik & kreativ

Dubintrested

Vad kopplar ni Mikaels röst mest till reklam eller dubbning?

MOA

Citat från: Dubintrested skrivet 29 januari 2024 kl. 21:46:33Vad kopplar ni Mikaels röst mest till reklam eller dubbning?
Bara för att jag fråga? Dubbning är rätt svar, jag älskar honom!

Steffan Rudvall

Citat från: Dubintrested skrivet 29 januari 2024 kl. 21:46:33Vad kopplar ni Mikaels röst mest till reklam eller dubbning?
Utanför dubbning så är det nog mest leksaksreklamer på Cartoon Network, har för mig att det var han i nästan varenda reklamfilm ett tag och i nästan varje sa han "Batterier säljs separat".

Elios

Helt klart min dubbnings favorit. ;D

gstone

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 juli 2024 kl. 07:46:47Nu är Mikael Roupé tillbaka med en ny dubbade film
https://www.sfanytime.com/sv/movie/dolphin-boy
Som även den distribueras av Scanbox och förstås är dubbad av Supersonic CPH i Köpenhamn.

Enligt Scanbox webbsida verkar den dock till skillnad från tidigare Supersonic-dubbade filmer tyvärr inte släppas fysiskt på DVD eller Blu-Ray, utan enbart som digital hyr- och köpfilm. :(

Filmen som sådan är för övrigt en turkisk-iransk-rysk-tysk samproduktion, och regissören kommer från Iran. Originaltiteln är Malchik-delfin.

Elios

Min favorit ä. Alla katehorier
:D :D :D

gstone