Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

A-Teens

Startat av Elios, 18 januari 2019 kl. 23:51:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Ja detta band lyssnade man på när det begav sig. Minns någon varför dem splittrades? Har ni några favorit låtar med dem? :)

Elios

Vad tycker ni nu om att dom gör comeback?

Rufus

Citat från: Elios skrivet 18 januari 2019 kl. 23:51:13Ja detta band lyssnade man på när det begav sig. Minns någon varför dem splittrades? Har ni några favorit låtar med dem? :)
Var inte det en väldigt konstlad grupp med fyra individer som inte kände varann innan? Inte konstigt att dom ville satsa på solokarriärer eller annat när de hade slagit igenom.

Floorfiller är inte så dum.

Elios

Citat från: Rufus skrivet  1 september 2025 kl. 16:07:02Var inte det en väldigt konstlad grupp med fyra individer som inte kände varann innan? Inte konstigt att dom ville satsa på solokarriärer eller annat när de hade slagit igenom.

Floorfiller är inte så dum.
Ja men nu är dom igång igen.  ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet  1 september 2025 kl. 20:16:11Ja men nu är dom igång igen.  ;D
Finns det verkligen något som tyder på att A-Teens ska återförenas på mer permanent basis? Jag trodde att det bara rörde sig om en enstaka konsert i Stockholm i år, plus då framträdandet i Melodifestivalen ifjol...? Det ska väl förvisso inte förringas, men därifrån är ju steget långt till att fortsätta tillsammans på längre sikt.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 september 2025 kl. 00:06:59Finns det verkligen något som tyder på att A-Teens ska återförenas på mer permanent basis? Jag trodde att det bara rörde sig om en enstaka konsert i Stockholm i år, plus då framträdandet i Melodifestivalen ifjol...? Det ska väl förvisso inte förringas, men därifrån är ju steget långt till att fortsätta tillsammans på längre sikt.
Har inte hört något annat. Dom kanske inte släpper nya låtar men kommer säkert köra några spelningar ihop hoppas jag. För jag hade verkligen velat se Marie Serneholt och Sara Lumholdt live någon gång.  :D❤️