Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Trailerröster

Startat av TonyTonka, 21 januari 2019 kl. 15:20:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 november 2025 kl. 22:01:14https://youtu.be/6YvJCZKSIr0?feature=shared
Är Steve Kratz speaker i denna?
Jag tycker att rösten påminner om Steve men inte säker.
Citat från: Erika skrivet 14 november 2025 kl. 22:06:59Du har hört rätt, det är Steve Kratz. :)
Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 november 2025 kl. 22:09:08Tack för infon🙂
Jag håller med er om att det låter som Steve Kratz.

DingoPictures2005

moviefan

Fanns det dubbade trailers till dessa ? 

Polarexpressen
Happy Feet
Legenden om Ugglornas rike 

gstone

jag tror den trailern har en annan röst för Gary

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005

Citat från: moviefan skrivet 26 november 2025 kl. 10:59:24Fanns det dubbade trailers till dessa ?

Polarexpressen
Happy Feet
Legenden om Ugglornas rike
Jag är ganska säker på att jag sätt en svenskdubbad trailer till polarexpressen

moviefan

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 27 november 2025 kl. 09:24:14Jag är ganska säker på att jag sätt en svenskdubbad trailer till polarexpressen

Hittade dubbad trailer till Ugglornas rike, vet inte om det är samma röster som i filmen. 

moviefan

Fanns det dubbade trailers till Rädda Willy filmerna ? 

Beck

Citat från: moviefan skrivet  2 februari 2026 kl. 18:10:04Fanns det dubbade trailers till Rädda Willy filmerna ?
Ja, jag minns att TV3 visade en trailer för Rädda Willy (1993)! 
"Det verkar som om Willy fått en kompis" är en replik som var med.
Kan det ha varit Jonas Bergström som var speakerröst?