Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 20 juli 2023 kl. 19:16:52Tänk om det här blev en riktig film Disney's Jesus of Nazareth by isuru077 on DeviantArt ;D
Den här hade varit realistisk om den kom från Dreamworks i början på 2000-talet...

Skokaka

Skokaka

De borde göra en film som heter "Inte Alla Kristna Kommer Till Himlen" eftersom sorligt men tyvärr sant. Bara för att man tror så behöver det inte betyda att man verkligen kommer upp dit, det viktigaste är hur man egentligen beter sig. Så... 

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  5 februari 2024 kl. 00:47:52De borde göra en film som heter "Inte Alla Kristna Kommer Till Himlen" eftersom sorligt men tyvärr sant. Bara för att man tror så behöver det inte betyda att man verkligen kommer upp dit, det viktigaste är hur man egentligen beter sig. Så...
😂😂😂😂😂

Du är jätte rolig 

E

Jag har nästan alltid tyckt att Noaks ö känns väldigt Disney-aktig varje gång jag ser den serien. Dom skulle kunna göra en 2D-animerad musikal-film baserad på serien. Storyn kan ju vara samma som i serien med några små förändringar, t.ex så kunde Lejonet bli en bra skurk som ogillar Noaks idé o vill ta över ön och bara välkomna rovdjur. Alan Menken borde komponera musiken och skriva låtar till den

Att jag säger 2D-animerad är för att jag saknat det hos Disney. Och det har cirkulerat lite rykten om att dom kommer inkludera det igen, hoppas det e sant

gstone

gstone

En superhjälte vars superkraft är att han(eller hon) inte ser skillnaden på rätt och fel.

gstone

Jag har en ide för en superhjälte karaktär

Kan jag dela den  i en här tråden ?