Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den officiella röstprovstråden

Startat av TonyTonka, 22 januari 2019 kl. 19:29:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Här kommer Hasse Jonsson som Mega Man,underbar som alltid

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 november 2023 kl. 16:11:34Här kommer Hasse Jonsson som Mega Man,underbar som alltid
Åh, det var DÄR du fick "Jämför, jämför, jämför" ifrån ser jag. ;D Hans röst lät annorlunda i slutet dock när han sa det...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 16 november 2023 kl. 19:29:07Hans röst lät annorlunda i slutet dock när han sa det...
Såklart den gjorde, meningen på slutet är ju tagen från en lendoreklamfilm medans resten är från Mega Man.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 november 2023 kl. 20:00:38Såklart den gjorde, meningen på slutet är ju tagen från en lendoreklamfilm medans resten är från Mega Man.
Åh. :o Undrar dock vad den har med Mega Man att göra. (Förutom att Hasse är med i båda, förstås...)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 november 2023 kl. 20:07:48Åh. :o Undrar dock vad den har med Mega Man att göra. (Förutom att Hasse är med i båda, förstås...)
De e de som e skämtet med videon men jag kan ta bort de,i alla fall när jag gör min framtida video
Här får ni också Dr Wily

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 november 2023 kl. 21:35:27De e de som e skämtet med videon men jag kan ta bort de,i alla fall när jag gör min framtida video
Här får ni också Dr Wily
Samma typ av röst som den där professorn från Adventures of Sonic the Hedgehog ser jag. Man hör en annan röst lite i slutet av ljudklippet, också.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 november 2023 kl. 22:23:18Samma typ av röst som den där professorn från Adventures of Sonic the Hedgehog ser jag. Man hör en annan röst lite i slutet av ljudklippet, också.
Ja men de e inte Hasse så jag måste laddat ner den för 3 år sen,Hasses tyska brytning som han brukar använda till vetenskapsmän.Här kommer fler ljudklipp

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 november 2023 kl. 13:34:07Ja men de e inte Hasse så jag måste laddat ner den för 3 år sen,Hasses tyska brytning som han brukar använda till vetenskapsmän.Här kommer fler ljudklipp
Varför tycker jag att Simon låter som Shaggy? ??? 

Antar att Kid Icarus och Pit ska föreställa samma karaktär...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 november 2023 kl. 19:42:48Varför tycker jag att Simon låter som Shaggy? ???

Antar att Kid Icarus och Pit ska föreställa samma karaktär...
Visst,där hör ni Johan Hedenbergs bästa replik,skrattar ihjäl mig för att den e så rolig ;D Tycker också att Staffan Hallerstam låter bättre än originalrösten

Disneyfantasten

Kan vara hög tid att någon nu fixar ljudklipp från följande;

- Tim Burton's Alice i Underlandet (2010)

- Berättelsen om Askungen (2015)

- Skönheten och Odjuret (2017)

- Lejonkungen (2019)

- Peter Pan & Lena (2023)

- Den Lilla Sjöjungfrun (2023)

- Disney Princess Lego Castle Quest (2023)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2023 kl. 21:46:30Kan vara hög tid att någon nu fixar ljudklipp från följande;

- Lejonkungen (2019)

Kan du inte göra det på egen hand ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 december 2023 kl. 22:46:10Kan du inte göra det på egen hand ?
Nej det kan jag inte för jag vet inte hur man gör, isåfall hade jag gjort det med en gång, ha gärna det i åtanke innan du ifrågasätter något sådant.  ;)

MOA

:D

MOA

Nåt av det bästa som finns :D

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2023 kl. 21:46:30Kan vara hög tid att någon nu fixar ljudklipp från följande;

- Lejonkungen (2019)

Någon?