Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hos Musse

Startat av TonyTonka, 14 januari 2009 kl. 16:59:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: Lillefot skrivet  1 april 2026 kl. 13:55:24De skulle väl ändå kunna lägga till originalserien tills den nya är redo? Med det där resonemanget får jag snarare intrycket att dem vill byta ut den.
Originalserien kostar mer att lägga upp eftersom att man måste betala reprispengar till de medverkande.

Carlswell

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 april 2026 kl. 12:48:45Disney har precis kommit ut med att anledningen till att Hos Musse inte finns på Disney Plus är att de jobbar på en ny Hos Musse serie. Serien kommer fortsätta precis som originalet men även inkludera nyare Disney karaktärer och vara 3D animerad.

Här är lite bilder som de delat

Citat från: Lillefot skrivet  1 april 2026 kl. 13:55:24De skulle väl ändå kunna lägga till originalserien tills den nya är redo? Med det där resonemanget får jag snarare intrycket att dem vill byta ut den.
Bara så ni vet det där bilder från DeviantArt så antagligen ett aprilskämt från @Adam Larsson 

Disneyfantasten

Citat från: Carlswell skrivet  1 april 2026 kl. 14:51:57Bara så ni vet det där bilder från DeviantArt så antagligen ett aprilskämt från @Adam Larsson
Jag skulle också tro det, bilderna såg ganska övertygande ut, men i efterhand kom jag att tänka på att det antagligen var ett aprilskämt.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 april 2026 kl. 15:15:24Jag skulle också tro det, bilderna såg ganska övertygande ut, men i efterhand kom jag att tänka på att det antagligen var ett aprilskämt.
Elakt!  ???

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet  1 april 2026 kl. 15:21:19Elakt!  ???
Vad är elakt? På första april ska man ju skämta med folk och det här är väl bättre än att låtsas ta självmord som andra på forumet

Elios

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 april 2026 kl. 15:43:01Vad är elakt? På första april ska man ju skämta med folk och det här är väl bättre än att låtsas ta självmord som andra på forumet
Kanske men det finns ju folk som hade hoppats på detta med. :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 april 2026 kl. 15:43:01Vad är elakt? På första april ska man ju skämta med folk och det här är väl bättre än att låtsas ta självmord som andra på forumet
Ja, utan tvekan.

Själv tyckte jag att bilderna såg ganska "B:iga" ut, så att man därför blev misstänksam ganska snabbt.

Adam Larsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 april 2026 kl. 20:29:11Ja, utan tvekan.

Själv tyckte jag att bilderna såg ganska "B:iga" ut, så att man därför blev misstänksam ganska snabbt.
Det var lite därför jag valde de bilderna men texten är inte heller logisk.