Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tommy Nilsson Och Tommy Nilsson

Startat av gstone, 2 februari 2019 kl. 00:20:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kloppstock

Citat från: gstone skrivet  2 februari 2019 kl. 00:20:30Hur vet man om det är Sångare Tommy Nilsson(Född 1960) eller skådspelaren Tommy Nilson(1930) som dubbar ?

Har den äldre Tommy dubbat någon ?
Du vet det genom att dom stavar sitt efternamn olika 

BPS

Citat från: Kloppstock skrivet 23 februari 2025 kl. 11:23:27När gjorde den äldre Tommy Nilsson, alltså sångaren :) sin senaste dubb?, hans tidigare dubbningar tycks kunna spåras till Disney mest och i bästa fall början av 2000-talet, lika ofta som han släpper en ny singel i modern tid som inte slår, borde han väl kunna göra en ny singeldubbning :) kan jag tycka, jag är rätt hyfsad på att imitera hans pratröst därav har jag ett särskilt band till karln
Du skriver Tommy Nilsson den äldre men han har ju inte dubbat och har väl dessutom gått bort. Du menar förstås den mer kända Tommy Nilsson och han har ju dubbat otroligt mycket men nästan så att han har försörjt sig mer på dubbning en musik ett tag. Senaste dubbningen jag kan hitta är Croodarna 2: En ny tid där han repriserade sin roll som Grugg.