Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

ATLANTIS - MILOS ÅTERKOMST

Startat av TonyTonka, 29 januari 2009 kl. 21:17:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Varför står Moliere två gånger i Credits Listan till ATLANTIS - MILOS ÅTERKOMST?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Det måste röra sig om ett misstag. Jag är inte säker på hur det stod på DVD:ns creditlista, men antingen står det fel där eller också har det blivit fel när jag skrev in listan.

Det är i alla fall korrigerat nu, så det går ut vid nästa uppdatering av sajten.

Elios

Jag tycker det är väldigt ballt att dem ändå har i princip samma röster som i ettan trots den alltför billiga animationen.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Vilka spelar Anneli Blomström, Nina Bäckman, Niclas Ekholm, Blenda Nyman, Carl Utbult och Anna-Karin Westman i filmen? (de står med i rollistan under "övriga röster")

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 december 2020 kl. 13:48:09
Vilka spelar Anneli Blomström, Nina Bäckman, Niclas Ekholm, Blenda Nyman, Carl Utbult och Anna-Karin Westman i filmen? (de står med i rollistan under "övriga röster")

Det var faktiskt ett hyfsat bra tag sedan jag såg den så minns inte riktigt så på rak arm.  ::)

Elios

Tror att Niclas Ekholm spelade någon av forskarna.