Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Gunnar Ernblad

Startat av Mysan, 3 februari 2009 kl. 16:34:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2026 kl. 21:00:04För Bowser så har jag tänkt på: "Det finns ingen varningsskylt, dumskalle, därför att jag stal den!" Dock så minns jag nog tyvärr inte vilken avsnitt detta är från, hoppas att du minns det.
Minns du någon detalj från avsnittet, så vi kan hjälpas åt att lista ut vilket det avsnitt är? :) 

Skokaka

Citat från: Erika skrivet 16 mars 2026 kl. 21:23:20Minns du någon detalj från avsnittet, så vi kan hjälpas åt att lista ut vilket det avsnitt är? :)
Jag tänkte på denna nog mest för att någon hade denna citatet i Dubbningshemsidan. Det kan ha varit en utav de första avsnittet, men det är tyvärr svårt att komma på vilken exakt det var, så minns då tyvärr inte någon detalj...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2026 kl. 21:00:04För Bowser så har jag tänkt på: "Det finns ingen varningsskylt, dumskalle, därför att jag stal den!" Dock så minns jag nog tyvärr inte vilken avsnitt detta är från, hoppas att du minns det.
Behövs inte för ett citat från Kung Koopa är redan uppskrivet & det var faktiskt det första jag kom på

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 mars 2026 kl. 21:31:44Behövs inte för ett citat från Kung Koopa är redan uppskrivet & det var faktiskt det första jag kom på
Antingen denna eller en annan? Nåja...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2026 kl. 21:52:09Antingen denna eller en annan? Nåja...
I avsnittet Do You Princess Toadstool Take This Koopa när Prinsessan svarar utpresat ja på frågan om giftemål svarar Koopa Jag Förstod Att Jag Var Oemotståndlig!

Anders

Något/några citat från Dino-Riders hade ju varit nåt. Där gjorde ju Gunnar både ledaren över hjältarna (Questar) och ledaren över skurkarna (Krulos).
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 17 mars 2026 kl. 11:35:49Något/några citat från Dino-Riders hade ju varit nåt. Där gjorde ju Gunnar både ledaren över hjältarna (Questar) och ledaren över skurkarna (Krulos).
Några särskilda citat? Kan nog inte hitta något själv när jag är så obekant med programmet

MOA

Inget riktigt citat men måste ändå nämna detta

https://www.youtube.com/watch?v=bgiRQVvQ-pI
Kan jag även använda introt till Gåtfulla Guldstäderna? Monologen är så episk

MOA

Bara ett citat kvar! Kom igen, nu får ni verkligen anstränga er 8)

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 18 mars 2026 kl. 09:27:49Inget riktigt citat men måste ändå nämna detta

https://www.youtube.com/watch?v=bgiRQVvQ-pI
Kan jag även använda introt till Gåtfulla Guldstäderna? Monologen är så episk
Ja, använd den. Och så var det väl ett till klipp som du tydligen fick reda på efter din förra hyllning för Gunnar som kanske hade passat nu.