Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbningar som inte står på hemsidan

Startat av E, 9 februari 2019 kl. 14:21:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 januari 2025 kl. 14:56:17Det vet jag inte - det var nog minst 15 år sen jag senast såg Mulan, så jag har inte en blekaste aning hur general Li lät...

Jag minns inte ens vem general Li var...
Detta är General Li;

General Li | Disney Wiki | Fandom
 Han är Shangs far.

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 28 januari 2025 kl. 14:54:31Alla hör väl det ?
Yes Johan har en röst som är lätt att känna igen ;) , sedan så står detta också på wikipedia.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mulan_(film,_1998)

I can ping @willdubguru to know for sure where the info comes from tho.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 28 januari 2025 kl. 16:06:46Ursäkta men bilden finns inte
Nej jag vet, det problemet är tyvärr återkommande, så gott som varje gång jag kopierar en bild på Google bilder så krånglar den till det.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 28 januari 2025 kl. 15:26:50Yes Johan har en röst som är lätt att känna igen ;) , sedan så står detta också på wikipedia.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mulan_(film,_1998)

I can ping @willdubguru to know for sure where the info comes from tho.
Alla hör att det är Johan  :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 januari 2025 kl. 16:30:46Alla hör att det är Johan  :D
Om jag kan få ljudklipp eller få veta var i filmen jag kan hitta åt honom (helst med den exakta tidskoden), så kan jag lyssna själv. :)

DingoPictures2005

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 januari 2025 kl. 21:23:00Om jag kan få ljudklipp eller få veta var i filmen jag kan hitta åt honom (helst med den exakta tidskoden), så kan jag lyssna själv. :)
Fixar det under morgondagen.

Kan du förresten lägga till info om att Nils Eklund medverkar som övrig röst i Den Otroliga Vandringen 2?
Skickade ljudklipp på hans 3 korta repliker i filmen för ett tag sedan men du verkar ha glömt lägga till den infon.

Du verkar också ha glömt lägga till informationen om Dick Erikssons medverkan i Aladdin och Jon Skolmens medverkan i Folk och Rövare i Kamomilla stad.