Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2026 kl. 19:32:29Tänkte precis skriva: Finns det karaktärer som är så otrevliga att ni vill ge dom en snyting?
den där rektorjn i rasten prickly
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2026 kl. 19:32:29Tänkte precis skriva: Finns det karaktärer som är så otrevliga att ni vill ge dom en snyting? Seriöst gstone det är ett 4 år gammalt inlägg
typ alla stränga  auktoritetsfigur i barn serier

som jakes morfar , fröken finster, etc

gstone

hatar karaktärer i animerad serier som säger till barn att dom inte får göra saker 

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2026 kl. 19:32:29Seriöst gstone det är ett 4 år gammalt inlägg
varför tar du så illa upp? ??? jag får tycka att lila my har skit smak om jag vill ::)

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2026 kl. 19:32:29Tänkte precis skriva: Finns det karaktärer som är så otrevliga att ni vill ge dom en snyting? Seriöst gstone det är ett 4 år gammalt inlägg
Även om det må vara olagligt? Ja...

Lilla My

Disneyfantasten

Ja, som ni kanske redan vet vid det här laget så är jag personligen inte vidare förtjust i karaktären Smarty Pants i Toy Story 5, tycker karaktären är tråkig, irriterande och i vägen, mest av allt ogillar jag hans toaletthumor, ogillar även Bonnies tre vänner (som ger mig Mertle och gänget vibbar, liksom barnen på slottet i Den Lilla Sjöjungfrun 2), samt alla de nytillkomna leksaks-karaktärerna (minus Lilypad som faktiskt fyller ett syfte) som enligt mig är tråkiga och icke-minnesvärda, ogillar även minigrisen som känns tämligen outvecklad som karaktär, den enligt mig överlag bra filmen hade kunnat vinna på att helt och hållet slopa alla dessa karaktärer.

Ogillar även Titus och hans mamma i Operation Bäver (som jag dock i övrigt älskar), ja de är filmens antagonister, men min åsikt kring både dessa (samt Fredrik och resten av hans familj i Sofia Den Första) är ungefär som @Lillefot s åsikt om Ercole Visconti i Luca.

MOA

När jag tittar på Hemska Henry börjar jag verkligen hata hans morsa, måste vara sämsta morsan i något media. Hon är anledningen till att han heter Hemska Henry

TonyTonka

Courtney i Total Drama Island. Vill slå henne rakt i fejset varje gång jag ser serien. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 18 juli 2026 kl. 04:10:15Courtney i Total Drama Island. Vill slå henne rakt i fejset varje gång jag ser serien. xD
Inte Heather eller Chris  ???

(kom förresten på nu att dom ju spelas av syskon)
- what.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 18 juli 2026 kl. 04:10:15Courtney i Total Drama Island. Vill slå henne rakt i fejset varje gång jag ser serien. xD
En riktig snyting är vad Hemska Henrys morsa förtjänar, så uppfostrar man inte barn

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 juli 2026 kl. 11:11:31En riktig snyting är vad Hemska Henrys morsa förtjänar, så uppfostrar man inte barn
Hon är en värdelös kvinna, med typ 7 i IQ 

gstone

Det känns vä ganska självklart att man ogillar barn som är elak mot och mobbar andra 

Sådana barn är ju skit

gstone

Jag gillar inte Harry Potters fasta och hennes familj eftersom dom är skitstövlar, ogillar även dumbledore efter som han tvingar hono och bo bo där