Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Du kanske kan skriva av credits till den nya Spy Kids filmen som kom ut idag och lägga upp på hemsidan vid nästa uppdatering ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Nu är det ju drygt 2 veckor kvar till premiären av Trolls 3. Tror du att du kan få fram credits till den tills premiären den 13e?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 oktober 2023 kl. 10:29:28Nu är det ju drygt 2 veckor kvar till premiären av Trolls 3. Tror du att du kan få fram credits till den tills premiären den 13e?
Det är väl UIP som distribuerar den, så i så fall borde det gå - de brukar i alla fall vara hjälpsamma, så jag hoppas och tror att det inte har ändrats sedan senast. :)

gstone

Jag tror det kan finnas några Pokémon serier och filmer på Netflix som inte har credits på Hemsidan än ???

Du kankse kan kola upp det ;)

gstone

Kan du lägga upp credits till  Power Rangers Cosmic Fury vid nästa uppdatering ?

gstone

Jag skulle också väldigt gärna vilja ha credits till Trolls 3 !

FabulousSloth

Det har kommit ut en "Pettson & Findus"-serie på SVT Play.

För svenska röster står det:
"
Emilia Sagvik
Per Eggers
Beatrice Järås
Caisa Ankarsparre
Sharon Dyall
Henrik Norman
m.fl."
Dubbningsstudio: Eurotroll AB.
Profilbild av SundaysPlayzone.

RC

Daniel Hofverberg

Citat från: FabulousSloth skrivet  3 oktober 2023 kl. 06:46:39Det har kommit ut en "Pettson & Findus"-serie på SVT Play.

För svenska röster står det:
"
Emilia Sagvik
Per Eggers
Beatrice Järås
Caisa Ankarsparre
Sharon Dyall
Henrik Norman
m.fl."
Dubbningsstudio: Eurotroll AB.
Ja, jag ska försöka få tag i mer detaljerade uppgifter via Eurotroll. :)

Jag tycker verkligen inte om SVTs sattyg med röster i grupp, skådespelare utelämnade och ingen regissör angiven... :(

gstone

Skulle verkligen vilja ha Credota til Trolls 3 i den närmaste framtiden 😁🤞🙏

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2023 kl. 10:55:47Skulle verkligen vilja ha Credota til Trolls 3 i den närmaste framtiden 😁🤞🙏
Jag ska skicka mail till UIP redan nu i veckan, och göra allt jag kan för att få fram dubbcredits. :)

gstone

Kan du skiv av credits till dom 6 Ant-man Kortfilmerna på Disney Plus ?

Dom 2 minuter var ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2023 kl. 22:40:36Kan du skiv av credits till dom 6 Ant-man Kortfilmerna på Disney Plus ?

Dom 2 minuter var ;)
Självklart. :)

Innan nästa uppdatering ska jag också försöka att skriva av dubbcreditsen till de nytillkomna Snobben-filmerna på Apple TV+, som jag precis upptäckte har kommit.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 oktober 2023 kl. 01:00:46Självklart. :)

Kankse även dom snarlika  Avengers Secret Wars kortfilmerna dom på Disney Plus ? ???