Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Dom första yop avsinnten av Disney Channel serie Kiff finns nu på Disney Plus i sverige ! :D

Du kanke kalla lägga till credis för dden på hemsidan ?

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Disney Channel serien Kiff dom tio första vsintten finns nu på Disney Plus i sverige ! 

gstone

Jag skulle vilja ha credits till  The Invincible Iron Man.

På Dvd:n står det att  Audio Resort gjort den lokal(svenska) dubbningen.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2023 kl. 10:41:18Jag skulle vilja ha credits till  The Invincible Iron Man.

På Dvd:n står det att Audio Resort gjort den lokal(svenska) dubbningen.
Audio Resort innebär i praktiken KM Studio, så då kan jag be KM om en creditlista. :)
(Audio Resort var en dansk studio som anlitade KM Studio för sina svenska dubbningar, och som även har drivit KM Studios danska studio - så KM Studio Danmark och Audio Resort var alltså i praktiken samma företag, och sedan ett par år tillbaka äger ju KM Studio också Audio Resort; och sedan i höstas äger Plint KM Studio...)

gstone

Hoppas det kommer credits till Trolls 3 snart.

Kankse nästa helg förhoppingsvis :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 oktober 2023 kl. 11:26:01Audio Resort innebär i praktiken KM Studio, så då kan jag be KM om en creditlista. :)
(Audio Resort var en dansk studio som anlitade KM Studio för sina svenska dubbningar, och som även har drivit KM Studios danska studio - så KM Studio Danmark och Audio Resort var alltså i praktiken samma företag, och sedan ett par år tillbaka äger ju KM Studio också Audio Resort; och sedan i höstas äger Plint KM Studio...)
Det vore väldigt uppskattat ☺️🙏

Jag länge undrat vilka rösterna var de var inga dubb credits på själv filmen tyvärr 🙁

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2023 kl. 16:27:20Hoppas det kommer credits till Trolls 3 snart.

Kankse nästa helg förhoppingsvis :D
Under förutsättning att min kontaktperson fortfarande jobbar på UIP hoppas och tror jag att jag får creditlista i god tid innan nästa helg; förhoppningsvis redan på tisdag eller senast onsdag. :)

gstone

Daniel Hofverberg

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 oktober 2023 kl. 08:36:19Tyvärr inget svar än. :(
Har du inte fått något tills på fredag kan jag försöka fota av credits. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

gstone

Jag skulle gärna vilja ha credits till Disney Channel sitcomen Jessie.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 oktober 2023 kl. 21:32:18Jag skulle gärna vilja ha credits till Disney Channel sitcomen Jessie.
Jag trodde att det redan låg ute sen flera år tillbaka...? ???

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 oktober 2023 kl. 22:27:04Jag trodde att det redan låg ute sen flera år tillbaka...? ???
Jag kan dubbel kolla ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 oktober 2023 kl. 22:27:04Jag trodde att det redan låg ute sen flera år tillbaka...? ???
Jag hittar i alla fall inte ;)