Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 17:20:44jag har inte läst creditlistan för den filmen det blir svårt att skådespelare från Stockholm framför allt kändisar. eftersom många kändisar bor i Stockholm och ska åka till Göteborg är inte ekonomiskt försvarbart om man gör huvudrollen i filmen. om det är samma skådespelare från Eskimo avenue som dubbar Gumball fantastiska värld då är det överpris för biljett som kostar mellan 150 till 200 när inte stora skådespelare från Dramaten och andra teatrar i Stockholm och kanske en kändis.
det ärt väl just därför det inte dubbas så mycket i  Göteborg
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 17:20:44jag har inte läst creditlistan för den filmen det blir svårt att skådespelare från Stockholm framför allt kändisar. eftersom många kändisar bor i Stockholm och ska åka till Göteborg är inte ekonomiskt försvarbart om man gör huvudrollen i filmen. om det är samma skådespelare från Eskimo avenue som dubbar Gumball fantastiska värld då är det överpris för biljett som kostar mellan 150 till 200 när inte stora skådespelare från Dramaten och andra teatrar i Stockholm och kanske en kändis.
behövde du lägga dig 

Oskar

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 17:58:35behövde du lägga dig
jag bara svara på frågor vi kan inte bestämma vilka röster som dubbar det är filmbolaget som bestämmer och det spelar ingen roll vem som dubba. det är inte din Forum utan Daniels forum.

gstone

Citat från: Oskar skrivet Idag kl. 18:02:24jag bara svara på frågor vi kan inte bestämma vilka röster som dubbar det är filmbolaget som bestämmer och det spelar ingen roll vem som dubba. det är inte din Forum utan Daniels forum.
jag undrar bara om det var några av  Eskimo dubbarna med i filmen och eftersom du inte sett rollistan kan du ju inte svara, så jag förstår inte riktigt vad problemet är ? ???
du är ju inte synsk ;D

Oskar

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 18:33:13jag undrar bara om det var några av  Eskimo dubbarna med i filmen och eftersom du inte sett rollistan kan du ju inte svara, så jag förstår inte riktigt vad problemet är ? ???
du är ju inte synsk ;D
det för vi ser efter Daniel har lagt upp creditlistan ikväll eller eller inatt eller imorgon. om det visar sig vara skådespelare från Eskimo avenue dom på nya bolag har inte tecknat kollektivavtal av teater förbundet som Eskimo avenue skit i att teckna ett kollektivavtal från teatern förbundet.