Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag önskar credits till Palace Pets. Det är en serie om disney prinsessornas husdjur. Den Finns med svenskt tal på Youtube!
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag önskar mig credits till The Thundermans: Undercover

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 december 2025 kl. 19:48:01Jag önskar credits till Palace Pets. Det är en serie om disney prinsessornas husdjur. Den Finns med svenskt tal på Youtube!
Om du syftar på Djuroasen: Sagor från Palace Pets på Disney Juniors YouTube-kanal, så finns det tyvärr inga utsatta dubbcredits där; som jag förmodar att det bör ha funnits när serien sändes på Disney Junior. Har du eller någon annan inspelningar från Disney Junior, så man kan se de utsatta dubbcreditsen?

När det gäller Disney kan man ju anta att det mest troligt var SDI Media som gjorde dubben, och därför är det ju tyvärr en återvändsgränd.

gstone

Vore jul om man vakande upp på julaftons morgon och det fanns nya credits på Hemsidan  :)

Kan jag ska från Daniel Tomten  ;D

gstone

ni brukade ha credits till  Bratz Babyz Räddar Julen men dom verkar ha försvunnit  ???

gstone

Kan någon vänlig själ som är bra på att känna igen röster kolla igenom Alice i Underlandet (2010) och hjälpa mig identifiera några röster ? 

det är en av mina favvo filmer :)

gstone

Citat från: gstone skrivet 23 december 2025 kl. 19:28:06Kan någon vänlig själ som är bra på att känna igen röster kolla igenom Alice i Underlandet (2010) och hjälpa mig identifiera några röster ?

det är en av mina favvo filmer :)
dom flesta av rollerna jag menar har bara en eller tre repliker

gstone

vilken  är på denna transfomers DVD ?

Tintin

Citat från: gstone skrivet 20 februari 2020 kl. 13:21:41Vilka ät dom svenska rösterna den brittiska tecknad serien Ruskiga Rim baserad på en samling av sagor av Roland Dahl?
Finns på SVT Play nu (fram till 31:a December 2029) med dubbcredits i slutet.

https://www.svtplay.se/video/Kw4w928/ruskiga-rim

gstone

Jag önskar veta vilka dom  svenska rösterna  är på denna Transformers dvd ?

gstone

Jag önskar credits till 1981 Helen Keller anime ?

gstone

Hur går det med   Katten Felix och fåglarna rösterna ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2026 kl. 01:41:59Jag önskar veta vilka dom  svenska rösterna  är på denna Transformers dvd ?
tyvärr har film factory i Rydebäck har gått i konkurrens för par år sedan. film factory brukar anlita Eskimo avenue/bti Studios i Göteborg eller någon annan bolag.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 24 januari 2026 kl. 19:01:21tyvärr har film factory i Rydebäck har gått i konkurrens för par år sedan. film factory brukar anlita Eskimo avenue/bti Studios i Göteborg eller någon annan bolag.
är återanvände vhs dub. jag hör det

gstone