Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 14 juli 2023 kl. 14:25:10Här är de men finns ett problem studion näms inte
Det finns redan !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 14 juli 2023 kl. 14:25:10Här är de men finns ett problem studion näms inte
Är det här en annan film eän den det finns credits till på hemsidan ? ???

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/trenk-den-lille-riddaren/

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2023 kl. 16:34:34Är det här en annan film eän den det finns credits till på hemsidan ? ???

Konstigt för när jag sökte på sidan fick jag inte upp något

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2023 kl. 16:34:34Är det här en annan film eän den det finns credits till på hemsidan ? ???

Nej det är samma film men eftersom att han frågade om credits till den tänkte jag vara schysst och dela med mig av bilder från min DVD

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2023 kl. 20:52:31Skulle vilja ha credits till Daphne & Velma(2018)

Smat några Warner Brothers animerad dirkt till DVD filmer främst Tom & Jerry: Kalle och chokladfabriken.
Daniel sa ju att han skulle kolla sina mail och se vad han kan få fram om Daphne & Velma.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 juli 2023 kl. 22:13:24Daniel sa ju att han skulle kolla sina mail och se vad han kan få fram om Daphne & Velma.
Förlåt :'(

Steffan Rudvall

gstone

Jag skulle vilja ha credits til TRON: Uprising .

Den finns inte på Disney Plus i sverige.

Men jag vill minnas att den hade svenska credits på Disney Plus i USA ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 18:01:51Jag skulle vilja ha credits til TRON: Uprising .

Den finns inte på Disney Plus i sverige.

Men jag vill minnas att den hade svenska credits på Disney Plus i USA ;)
Jag kan kolla, så kan jag i så fall skriva av dubbcredits. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2023 kl. 21:06:34Jag kan kolla, så kan jag i så fall skriva av dubbcredits. :)
Tack

Själva verkar pappa inte kunna få tillgång till Amerinska DIsney Plus åt mig :(

Zebastian

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 21:33:32Tack

Själva verkar pappa inte kunna få tillgång till Amerinska DIsney Plus åt mig :(
För några dagar sedan skröt du om att din pappa var bäst på datorer men nu vet han inte hur man skaffar VPN?

gstone

Citat från: Zebastian skrivet 15 juli 2023 kl. 21:40:09För några dagar sedan skröt du om att din pappa var bäst på datorer men nu vet han inte hur man skaffar VPN?
Förkämpar du honom >:(

gstone

Citat från: Zebastian skrivet 15 juli 2023 kl. 21:40:09För några dagar sedan skröt du om att din pappa var bäst på datorer men nu vet han inte hur man skaffar VPN?
Han sa att man måste ha ett amerikanskt bankkonto för att komma åt Disney Plus i USA. ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 21:42:42Han sa att man måste ha ett amerikanskt bankkonto för att komma åt Disney Plus i USA. ;)
Det stämmer om man faktiskt vill teckna ett amerikanskt konto på Disney+. Men det behöver man inte om man bara vill komma åt det amerikanska utbudet, för då kan man använda ens vanliga svenska konto och bara ansluta till en VPN-server i USA.

Nu brukar visserligen Disney+ - liksom de flesta streamingtjänster - vara väldigt förtjust i att blockera kända VPN-tjänster, så det finns inga garantier att det kommer fungera med alla VPN-tjänster. Men i skrivande stund fungerar det åtminstone bra med ExpressVPN.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juli 2023 kl. 02:35:15Det stämmer om man faktiskt vill teckna ett amerikanskt konto på Disney+. Men det behöver man inte om man bara vill komma åt det amerikanska utbudet, för då kan man använda ens vanliga svenska konto och bara ansluta till en VPN-server i USA.
Ska berätta det  ;)