Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Kitty i Spökhuset finns på Amazon Prime med svenskt tal den kanske har dubb credits.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2025 kl. 17:39:42Kitty i Spökhuset finns på Amazon Prime med svenskt tal den kanske har dubb credits.
Jag har kollat, och Kitty i spökhuset har tyvärr inga dubbcredits alls på Prime Video. :(

gstone

Serien  Primos kommer äntligen till Disney channel i sverige , den kan rent av ha svensk tal redan på Disney Plus i andra länder, tyvärr kan jag inte kolla min nya dator har inte VPN än :(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 januari 2025 kl. 21:32:44Serien Primoes kommer äntligen till Disney channel i sverige , den kan rent av ha svensk tal redan på Disney Plus i andra länder, tyvärr kan jag inte kolla min nya dator har inte VPN än :(
Jag hittar inga spår av någon serie vid namn Primoes, men om du syftar på Primos verkar 4 av 19 avsnitt ha svenskt tal och 5 av 19 avsnitt ha norskt och danskt tal på Disney+ i USA, om man kan lita på Dsny.pl:
https://dsny.pl/en-us/library/2fXFPpzN8lCq/Primos

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 januari 2025 kl. 22:23:32Jag hittar inga spår av någon serie vid namn Primoes, men om du syftar på Primos verkar 4 av 19 avsnitt ha svenskt tal och 5 av 19 avsnitt ha norskt och danskt tal på Disney+ i USA, om man kan lita på Dsny.pl:
https://dsny.pl/en-us/library/2fXFPpzN8lCq/Primos
menade Primos

Jag har dyslexi !!

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 januari 2025 kl. 22:26:42menade Primos

Jag har dyslexi !!
Det förklarar saken, jag spenderade 20 minuter med att försöka hitta åt någon serie som hette Primoes, och började undra varför jag letade så dåligt...

gstone

Massa nya avsnitt av Disney Junior serien Ariel kom idag på Disney Plus

Snälla kan du uppdatera ceedits lista med dessa avsnitt till nästa uppdatering ?🙏🙏😊

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 januari 2025 kl. 09:31:12Massa nya avsnitt av Disney Junior serien Ariel kom idag på Disney Plus

Snälla kan du uppdatera ceedits lista med dessa avsnitt till nästa uppdatering ?🙏🙏😊
Jag vet inte om jag hinner just till nästa uppdatering, då jag ska försöka lägga ut det som är klart idag eller imorgon, då jag sen kommer vara upptagen i 11 dagar framåt med Göteborgs filmfestival. Men jag skriver upp det på listan, så försöker jag beta av Ariel när jag hinner. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 januari 2025 kl. 10:59:12Jag vet inte om jag hinner just till nästa uppdatering, då jag ska försöka lägga ut det som är klart idag eller imorgon, då jag sen kommer vara upptagen i 11 dagar framåt med Göteborgs filmfestival. Men jag skriver upp det på listan, så försöker jag beta av Ariel när jag hinner. :)
Okej 
trist med Göteborgs filmfestival😕

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 januari 2025 kl. 12:06:26trist med Göteborgs filmfestival😕
Jag tycker det är kul, jag - alltid trevligt att få en chans att se nya filmer som sannolikt inte kommer på bio i Sverige, eller åtminstone inte på mindre orter. Dessutom tycker jag det är mycket värdefullt att få se olika länders Oscarsbidrag, och i år ska två shortlistade Oscarsbidrag (som gått vidare till sista gallringen innan nomineringarna) visas via Onlinepasset på festivalen. :)

Nackdelen är förstås att det blir stressigt, då man ska försöka att hinna se och recensera två filmer varje dag; i och med att varje film bara finns tillgänglig i 24 timmar och det oftast släpps 3 - 4 filmer varje dag (förutom imorgon, när det bara är en film - detta då festivalen officiellt inleds på fredag och morgondagens bara är en slags smygpremiär)...

gstone

Jag önskar credits till denna film 

gstone

Hur går det med Den Magiska Resan credits ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 januari 2025 kl. 21:16:26Hur går det med Den Magiska Resan credits ?
Tyvärr inget livstecken från Håkan Mohede än. :(

Jag ska prova att skicka ett nytt mail och se.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 januari 2025 kl. 00:33:50Tyvärr inget livstecken från Håkan Mohede än. :(

Jag ska prova att skicka ett nytt mail och se.
Säg inte att Håkan blivit dödssjuk :(

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 23 januari 2025 kl. 23:30:38Säg inte att Håkan blivit dödssjuk :(
Vi ska väl inte måla fan på väggen riktigt än - det finns ju trots allt många orsaker till att någon inte svarar på ett mail...