Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Tror amaon prime kan ha credits till  Hitpig

som jag önskar det från någon på hemsidan
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag önskar credits till serien The Doomies som just kom på Disney Plus 

Kan Daniel skriva av credits ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2026 kl. 14:10:38Jag önskar credits till serien The Doomies som just kom på Disney Plus

Absolut, det ordnar jag. :)

gstone

Daniel kam du få credits till ostoppbar ?

Du brukar kunna kontakta scanbox

gstone

Någon bör köpa hispig på amazon för att få dubb credits

Köpte dem redan på Apple TV så vill inte betala ytterligare 100 kr :'(

Kan någon kan göra det på forumet ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2026 kl. 10:13:53Någon bör köpa hispig på amazon för att få dubb credits

Köpte dem redan på Apple TV så vill inte betala ytterligare 100 kr :'(

Kan någon kan göra det på forumet ?
jag vet inte om det är inspelat hos iyuno eller cineast då är det kört. det är värdelöst iyuno och cineast inte lämna ut uppgifter om dubbning till privatpersoner. hoppas Daniel hofverberg kontakt dom Studio som lämnar ut uppgifter till privatpersoner. tyvärr jag har ingen BankID. om jag har BankID skulle jag hjälp dig.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 12 juli 2026 kl. 12:24:11jag vet inte om det är inspelat hos iyuno eller cineast då är det kört. det är värdelöst iyuno och cineast inte lämna ut uppgifter om dubbning till privatpersoner. hoppas Daniel hofverberg kontakt dom Studio som lämnar ut uppgifter till privatpersoner. tyvärr jag har ingen BankID. om jag har BankID skulle jag hjälp dig.
jag köper filmen den hae inga credits >:(

nu bränd jag en 100 lap så ni inte behöver 

TACK MEJ >:(

gstone

slänged bort en hundra lap på och köpa film jag redan köpt för credits som inte fanns  :'(

fuck det här jävla livet  >:(

men nu slipper ni alla fall

Oskar

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2026 kl. 12:33:33jag köper filmen den hae inga credits >:(

jag håller med om att slänger ut ett par 100 kronor är inget bra ide om man inte är intresserad om filmen. Daniel hofverberg kan kontakta dubbStudio om creditslistan. jag är hos kronofogden det går inte heller tar betaltaling tjänst. finns det fysiskt filmen om den filmen jag kan titta på bibliotek om det finns.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2026 kl. 12:33:33jag köper filmen den hae inga credits >:(

jag saknar fysisk hyrfilmbutik då var det lätt att hyra filmar med kortbetalning och kontant betalning i en fysisk kassa med kassören eller butiksanställda och slipper internet betala och vara beroende av BankID.

gstone

jag levrade credits till live action Vaiana ?

Daniel kankse kan lägga upp dom ?

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=496.1965

Oskar

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2026 kl. 14:41:09Tror amaon prime kan ha credits till  Hitpig

som jag önskar det från någon på hemsidan
jag kan utesluta stora kändisar och det är annan budget än bio film. dålig information om dubbning.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2026 kl. 14:10:38Jag önskar credits till serien The Doomies som just kom på Disney Plus

Jag har börjat skriva av credits till The Doomies, men då det är unika credits för varje avsnitt så tar det ett tag...

Intressant nog är både den svenska, norska och danska dubben gjord av KM Studio - den andra Disney-produktionen nu på kort tid jag upptäckt som KM Studio dubbat. Glädjande att Disney äntligen har börjat variera sig med vilka studior de anlitar, istället för att lägga alla ägg i samma korg (Iyuno). :)