Än så länge verkar det se lite frågande ut hos Mike Wazowski, det verkar inte sannolikt att Robert Gustafsson återkommer då han ofta är väldigt upptagen (varför Johan Ulveson ersatte honom i Monsters University i och med inspelningen av Hundraåringen) och Johan Ulveson är också jättekänd så det finns en risk att Mike får ännu en röst…
Allan Svensson är dock fortfarande mycket aktiv i dubbningssammanhang, så jag blir förvånad om han inte återigen repriserar sin roll som Sulley…
Hos Celia Mae tror jag också att det finns en hyfsad chans att Vanna Rosenberg återigen gör rollen eftersom hon fortfarande är med i dubbningar då och då, om hon nu bara har tid…
När det gäller Randall så är det hittills osäkert om han kommer att vara med i serien eller inte, OM han nu kommer att vara det så är frågan om han fortfarande är elak eller om han reformeras… (i filmen är han avis på Sulley för att han är den enda som är bättre skrämmare än honom, men senare så blir företaget en skratthall då skratt är 10 gånger så energirikt som skrik) (utöver det finns även vissa andra Disney-skurkar som man kan undra om de någonsin reformerad; Gabriella, Kaa och Shenzi, Banzai & Flin, det vet jag iallafall att Skrället har i en serietidning likaså Petronella i uppföljarna och Jago i samtliga sammanhang efter originalfilmen, och några skurkar som på något vis ändå är snälla är Hjärter Kung, Herr Smee och Sir Väs), men mest av allt undrar jag om Bellwether och alla hennes medkumpaner någonsin reformeras… (hon kanske också blev mobbad av rovdjur som barn precis som Judy Hopps)
Nåväl, åter till ämnet; hittills verkar inget datum ha kommit ännu även fast det är stämplat att serien börjar sändas redan i år…