Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Andres Öjebo

Startat av gstone, 19 maj 2019 kl. 22:25:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag vill träffa Andres Öjebo.

Går det på något sätt ? Vore kul att se ur han är och tack för alla underbar roller !

Jag fick iden från filmen Life, Animated.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Undrar lite om det inte redan finns ett ämne här som redan heter Anders Öjebo här på forumet!?  ::) ???

Varsågod

Fast gstones ämne heter "Andres Öjebo".

Elios

Citat från: Varsågod skrivet 23 maj 2019 kl. 08:50:05
Fast gstones ämne heter "Andres Öjebo".

Jag menade om det inte redan fanns ett ämne här på forumet som hette det innan denna tråden startades för att jag tycker jag känner igen att det kan ha varit ett ämne med det namnet!?  ???

Varsågod

Citat från: Elios skrivet 23 maj 2019 kl. 08:56:15
Jag menade om det inte redan fanns ett ämne här på forumet som hette det innan denna tråden startades för att jag tycker jag känner igen att det kan ha varit ett ämne med det namnet!?  ???

Du förstod inte riktigt vad jag ville ha sagt. Användaren gstone har i både ämnesrubriken och inlägget skrivit "Andres Öjebo", och inte "Anders Öjebo".

gstone

Fast det här är en tråd om att träffa honom i person.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Varsågod skrivet 23 maj 2019 kl. 13:32:17
Du förstod inte riktigt vad jag ville ha sagt. Användaren gstone har i både ämnesrubriken och inlägget skrivit "Andres Öjebo", och inte "Anders Öjebo".

Okej. Ja Andres. Jo ja stavfel blir det ju ibland. Men ja det är många röstskådespelare jag vill träffa. Hade varit kul att kanske med träffa en som inte håller på alls längre. Så som Håkan Mohede eller Rune Ek och se vad dem gör nuförtiden.  ;D