Admin

Författare Ämne: Verkliga händelser som borde bli film  (läst 1483 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad moviefan

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 587
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
SV: Verkliga händelser som borde bli film
« Svar #15 skrivet: 19 november 2019 kl. 16:22:41 »
Varför inte filmatisering av  skeppet vasa, eller  annan händelse som har anknytning till Sveriges historia.

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 268
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 19 november 2019 kl. 16:38:54 »
Den hemska händlse med  Issy Stapleton en flicka i USA vars pappa försökt mörda henne. men kom unda helt utan något straff och hade över alla amerkaners symati trots mordförsk på sin eegen dotter. Folk donerade bänkar till honon efterårt. PENGaR till en man som flörskat mörda sin EGEN DOTTER !!???? >:(

En fond gjord till med för att donera till denna frikända barn mördare för folk var så mycket på hans sida !!

Det vansinnigt , Helt GALET !

En man begår mord försök på in dotter och för kärlek sympati från nästa hela USAs allmänna befolkining.

När han var på Doctor Phil sa Dr.Phil att han helt förstod varför han vill MÖTRDA SIN EGEN DOTTER !

Och Dr.Phil tycka att manen hade rät att MÖEDA SITT BARN !!

Hur händer sån här saker !!!!!!

Vad är det för jävla fel på USA och deras befolking som gråter och hyllar en möradre av sitt eget barn !!!

Även han misslyckads med mordet var det ju fortande en omänsklig   handling och faktumet att jag  tro han inte fick något straff alls i alla fall inget större straff är vansinne.

En film borde göra så folk han se ur FUCKED UP Amerikas domstol och befolkning med tydligen är !!

Det var en av dom värsta sakerna jag läst om i mitt liv !!!!!
Det var INTE Pappan, det var MAMMAN som försökte döda henne och hon fick 22 års fängelse. SÖK innan du skriver
https://www.nbcnews.com/news/us-news/mom-who-tried-kill-daughter-gets-10-22-years-n221706

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 639
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 19 november 2019 kl. 16:46:26 »
Det var INTE Pappan, det var MAMMAN som försökte döda henne och hon fick 22 års fängelse. SÖK innan du skriver
https://www.nbcnews.com/news/us-news/mom-who-tried-kill-daughter-gets-10-22-years-n221706

Förlåt det var två års sedan jag läst och bild var på hennes pappa så jag antog han var ansvarig.
Du rätt jag bord läst !

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: 1 december 2019 kl. 11:09:47 »
Ariel Castro-Kidnappningen borde bli film
https://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Castro_kidnappings

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: 23 december 2019 kl. 09:30:02 »
Även kidnappningen av Elizabeth Smart borde bli film. Evanna Lynch borde spela henne

Om filmen hade godkänts av Elizabeth hade kanske hon kunnat skriva manuset

Även Malala Yousafzais liv borde bli film. Kommer ni på nån som skulle kunna spela henne?

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: 22 maj 2020 kl. 19:04:19 »
Jag har läst om en kvinna som heter Susanne som förlorade sina 2 döttrar i tsunamin i Indiska Oceanen. Efter det funderade hon på att begå självmord :'( men hon tänkte bara på hur det skulle drabba hennes egna föräldrar. Efter detta hörde hon talas om ett barnhem i Thailand så hon åkte ditt för att jobba där och hon är kvar där och jobbar fortfarande :)

Det hade varit intressant att se film om och då borde man visa relationen som hon hade till döttrarna

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/forlorade-sina-dottrar-nu-driver-hon-barnhem-i-thailand