Absolut!
-
- Sexuell, snudd på sexistisk, humor. Inte kul, bara dumt och så otroligt daterat.
- Rasistista stereotyper är inte kul. Bara dumt.
https://youtu.be/XITR7Nq0EAg
Nu vill jag fråga tvärtom; Vad är det med filmen ni gillar? Snälla förklara så utförligt ni kan för jag förstår verkligen inte...
Feminister finner det mästa sexistisk.
Och allt är tydligen rasistiskt nu för tiden.
Jag tröt på att höra folk säja att media är rasistisk.
Det verkar som det ända media som inte är det som är gjort av svarta.
Hetro mänskor kan spela bogser och lesbiska.
Man ”blackface” och ”yellowface” är fel.
Var det inte du som tjatade på om Me Too på den här hemsidan ?
Jag gillar Hajar som Hajar för Robert De Niro är med som röst och Martin Scorsese med.
Det är så kul att Martin Scorsese gör en röst en animerad film !
Och Allan Svensson är med på svenska och han ör alltid bra även här !
Filmen är en parodi på Maffia filmer.
Undrar om du fattar det ?
Peter Falk är också med. Det här var en av hans sista roller så visa Lite Respekt !
Animation kanske är ful. Men jag aberets kompisar som är fullare.
Det är också kul att Angelina Jolie fisk ser ut lite som Angelina Jolie.
Vill höra om racism som faktisk är värd att klaga och inte Harmlös sådan i barn film !
Det är fakist skitstövlar på nätet som säger att Ariel inte kan vara svart !
Det är en av dom dummast sakerna jag har hört !
All som säjer det måste vara korkade vad spelar det för roll vilken hudfärg hon har !
Filmen i Syd Afrika och Purto Rico så det är inte så troligt att hon skulle vara vit !
Alltså inte Hajar som Hajar utan Lilla Sjöjungfrun.
Hajar som Hajar är inte filmade någonstans den är gjord i dator.
Hajar som Hajar har och många skämt om pop kultur och det brukar var kul i en tecknad film.
Det verkligen kul att dom gjord en barn film som var en parodi på Maffia filmer det var en ganska unik idé.
Och det som jag sa super coolt att dom fick Martin Scorsese som är känd för att göra många världen bästa sådan filmer att göra en röst.
Det klar jag kul casting !
Den är inte lika vajer som hitta Nemo. Hitta Nemo är renare.
Det mesta här smutsig men det gör att värd värkar levde i.
Men jag med ger att det inte är så trevligt att titta på.
Jag gillar hur dom tar människor saker och gör dom till fisk saker som Val tvätt istället för bill tvätt och sjöhäst race isället för ett race med vanliga hästar.
Det är kul att dom spelar magneterna på svenska är bröder på riktgt. Undrar om dom spelade in sina repliker tillsammans ?
Och till skillnad från filmer som Wall E är det mycket dialog
Och tlll skillnad frön filmer som den nya onödiga Snonbben från Blu Sky. Har den humor för vuxna med.
Och karatärna är riktiga människor( nå ja fiskar🐠) som kan göra misstag och vara själviska som folk på riktigt är och kan göra.
Det ör några av skälen jag gillar filmen.
Den är sannerligen bättre än Draktränaren.
Huvudrollens röst var inte jobb och lyssna på och den pop kultur och till och med lite sex humor för vuxna. Draktränaren har inget av detta.
Den är bara en massa dötrista drakar.
Hur kan gilla se en massa drakar som aldrig säjer någonting alls ?
Jag jämför för att Dreamworks gjord.
Den är också bättre än Megamind för dom hitta faktisk bra svensks röster till alla huvudrollerna !
Man måste vara galen on man vill se Megamind på Svenska !
Men Hajar som Hajar är bra på svenska med. Kul att Lars Dejert är med han är oftast bra !