Ja, nu hör jag att det inte var Hans Lindgren. Det där att jag fick för mig att det var Hans Lindgren var kanske för att det var flera år sedan jag senast spelade det spelet och då hade jag inte så mycket kunskap om skådespelare och dubbare som jag har idag.
Det är såhär att jag är född 1996-07-26 och när jag var liten var jag inte så kunnig om de intressen jag har idag: djur och Disney, men senare började jag änvända mig av internet och så fortsatte jag 2007 och framåt och läste och lärde mig mer och mer om både djur och Disney, så idag har jag mycket kunskap om det och så har jag också sedan årsskiftet 2012/2013 även lärt mig en del om tecknade filmer som INTE är Disney (bland annat DreamWorks, Don Bluth, Warner Bros och lite till). På sensommaren 2014 började jag även med stort intresse för dubbningar. Ja, jag lär mig allt mer och mer hos både djur, Disney och dubbningar och när man tillslut har läst något tillräckligt mycket så är man van vid det.
Hursomhelst så vill jag minnas att Sorken inte allt har så mpnga dialoger i just det spelet, så det kanske var därför som han gjordes av Gunnar istället för Hans.
Jag gissar iallafall att spelet borde ha gjorts ca 2001-2002, då det bland annat var Thomas Hellberg som gjorde Tiger då (som blev utbytt till Rolf Lydahl inför Nasses Stora Film 2003 och numera är den nuvarande rösten), plus att Nalle Puh gjordes av den numera bortgågne Guy De La Berg (som gjorde rollen från 2000 fram till 2010/2011 och byttes ut till Jan Jönsson till Nalle Puhs Film Nya Äventyr i Sjumilaskogen 2011). Illafall så gjordes Kanin, som vanligt (sedan 1988) av Charlie Elvegård. Uggla gjordes av Gunnar Uddén, som var Ugglas röst ca 2000-2005, innan han 2011 blev utbytt till Per Svensson. Pontus Gustafsson gjorde även Nasse 2000-2003 och idag görs han av Mikael Blomqvist. Ior gjordes också av Benke Skogholt, som gjort rollen sedan Tigers Film 2000.