Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 mars 2024 kl. 12:12:32Vad menar @Christian Hedlund med sista dubbningspasset på Eurotroll? Ska han sluta dubba eller har Eurotroll gått i konkurs? Hoppas inget av det
Han skrev ju faktiskt sista som 39-åring, och han fyller 40 imorgon. Han lär således inte hinna dubba något mer som 39-åring...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 mars 2024 kl. 12:14:41Han skrev ju faktiskt sista som 39-åring, och han fyller 40 imorgon. Han lär således inte hinna dubba något mer som 39-åring...
Han hinner nog dubba mycket mer innan Eurotroll går i konkurs

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  6 mars 2024 kl. 12:44:49Han hinner nog dubba mycket mer innan Eurotroll går i konkurs
Eurotroll är Sveriges bästa dubbningsbolag så tror inte de kan gå i konkurs men vet inte så mycket om deras franska överhuvuden.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 november 2023 kl. 21:51:27Skulle gissa att avsnittet med Hasse och Bjarne antagligen lär släppas under våren...?
Ursäkta att jag drar upp detta långt efter...

Våren är över och nu är det sommar så jag gissar att de antagligen väljer att ta lite semester just nu, så det mest sannolika är väl att intervjun genomförs och släpps på hösten.

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juli 2024 kl. 21:16:46Ursäkta att jag drar upp detta långt efter...

Våren är över och nu är det sommar så jag gissar att de antagligen väljer att ta lite semester just nu, så det mest sannolika är väl att intervjun genomförs och släpps på hösten.
Jag tror inte @Christian Hedlund ser röstskådespelarna som en stor prio tyvärr.
Jag tror även att Hedlund i princip går bak på att göra interjuverna och det är förståeligt men tråkigt att han därför prioriterar andra saker.
Jag hade gärna sett en intervju med Bo Maniette, Louise Ræder, Jonas Bergström, mfl men det lär aldrig ske tyvärr.

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:29:35Jag tror inte @Christian Hedlund ser röstskådespelarna som en stor prio tyvärr.
Jag tror även att Hedlund i princip går bak på att göra interjuverna och det är förståeligt men tråkigt att han därför prioriterar andra saker.
Jag hade gärna sett en intervju med Bo Maniette, Louise Ræder, Jonas Bergström, mfl men det lär aldrig ske tyvärr.
Tvärtom, han ser det som en stor prio men det är tyvärr inte gångbart att göra då det är inte når ut till folk. Sen har han ju intervjuat Louise Raeder på Comic Con.

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:29:35Jag tror inte @Christian Hedlund ser röstskådespelarna som en stor prio tyvärr.
De har gått ut med att Hasse & Bjarne blir deras sista intervju.

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juli 2024 kl. 21:52:00De har gått ut med att Hasse & Bjarne blir deras sista intervju.
Vilket är dumt då många vill se intervjuer med röstskådespelare.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:59:31Vilket är dumt då många vill se intervjuer med röstskådespelare.
Ja men det är tydligen svårt att hitta tider så därför. Hasse måste vara upptagen med Lendo Reklamen, Bjarne har jag ingen aning om men är han upptagen så är han

Disneyfantasten

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:59:31Vilket är dumt då många vill se intervjuer med röstskådespelare.
Problemet med deras serie är dock att de använt Kickstarter för att kunna få pengar till genomförandet och Daniel väljer att se max 30 minuters långa avsnitt vilket gjort att de inte längre tycker det känns lönsamt att intervjua fler personer.

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juli 2024 kl. 22:15:18Problemet med deras serie är dock att de använt Kickstarter för att kunna få pengar till genomförandet och Daniel väljer att se max 30 minuters långa avsnitt vilket gjort att de inte längre tycker det känns lönsamt att intervjua fler personer.
Det är väl mer att de inte vill lägga all kostnaden på deras community att varje gång låta de betala 70.000 för en Kickstarter liksom... men som tur är så finns det ju andra som intervjuar röstskådespelare.

Disneyfantasten

Citat från: BPS skrivet  4 juli 2024 kl. 22:18:05Det är väl mer att de inte vill lägga all kostnaden på deras community att varje gång låta de betala 70.000 för en Kickstarter liksom... men som tur är så finns det ju andra som intervjuar röstskådespelare.
Precis, det är just det.

Lennartsson

Det är så synd att de lägger ner podden de har ju intervjuat så många bra skådespelare och nu kommer det inte några fler

BPS

Citat från: Lennartsson skrivet  4 juli 2024 kl. 22:20:39Det är så synd att de lägger ner podden de har ju intervjuat så många bra skådespelare och nu kommer det inte några fler
Det finns bra alternativ, Daniel håller ju på med intervjuer och så finns det en kille på Youtube också...

MOA

Citat från: BPS skrivet  4 juli 2024 kl. 22:21:26Det finns bra alternativ, Daniel håller ju på med intervjuer och så finns det en kille på Youtube också...
Vad heter den killen om man får fråga?