Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet 20 mars 2025 kl. 11:54:21Nu kanske jag kommer med en revolutionerande tanke här, men ... Är det inte bättre att kolla in avsnittet innan man börjar diskutera det? XD
Eftersom detta är sista intervjun är det helt värdelöst men jag undrar om Mia kommer ihåg Legenden Om Zelda, har tankar om att det kan vara hennes första dubbning

TonyTonka

Citat från: Christian Hedlund skrivet 20 mars 2025 kl. 10:44:37Greta Gris!
Det förklarar varför jag inte kände till karaktären, har nämligen aldrig sett Greta Gris, det var lite efter min tid som barnprogramstittare. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Mathilda Gustafsson

Apropå Mia Hansson nu när man fick höra hennes vanliga röst hörs det ju att det är hon som är Jessie i några säsonger av Pokémon. Tror jag ställde den frågan till Charlotte och att den kom med men det var ju helt fel

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 20 mars 2025 kl. 17:23:55Apropå Mia Hansson nu när man fick höra hennes vanliga röst hörs det ju att det är hon som är Jessie i några säsonger av Pokémon. Tror jag ställde den frågan till Charlotte och att den kom med men det var ju helt fel
Bra att du fick reda på det, var det inte temporär ersättare som det där handlade om?

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com