Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Okej, idag så skulle intervju spelas in, så jag antar att det betyder att den publiceras nästa vecka eller någonting sånt?

Disneyfantasten

Enligt deras community så förefaller det som att moder & dotter Pålsson kommer att bli nästa gäster efter Jennie Jahns och Ole Ornered.

Disneyfantasten

Nu på fredag kl. 19:00 så kommer intervjun med Jennie Jahns och Ole Ornered att publiceras!

Så, när kommer intervjun med mamma & dotter Pålsson att spelas in?

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2023 kl. 17:30:17Nu på fredag kl. 19:00 så kommer intervjun med Jennie Jahns och Ole Ornered att publiceras!

Så, när kommer intervjun med mamma & dotter Pålsson att spelas in?
Du får ha lite tålamod det tar väldigt mycket tid och jobb för dessa röstskådespelare episoder att göras

Mathilda Gustafsson

Justice League är från 2001 och Jennie menar Toy Story 2 inte Toy Story 1.

Skokaka

Disneyfantasten

Nu när vi kommit till Christian Hedlunds födelsedag kan jag inte låta bli att vara nyfiken på hur det har gått med att planera och genomföra Pålssons avsnitt.

Disneyfantasten

Nu var det en månad sedan jag senast frågade, så då skulle jag vilja återuppta frågan: hur har det gått med moder & dotter Pålsson? (jag kommer att försöka ha tålamod, men jag kommer att fråga ungefär en gång i månaden med jämna mellanrum för att kolla hur det går)

Samma sak undrar jag med Hasse Jonsson och Bjarne Heuser.

Dubintrested

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 april 2023 kl. 15:57:08Nu var det en månad sedan jag senast frågade, så då skulle jag vilja återuppta frågan: hur har det gått med moder & dotter Pålsson? (jag kommer att försöka ha tålamod, men jag kommer att fråga ungefär en gång i månaden med jämna mellanrum för att kolla hur det går)

Samma sak undrar jag med Hasse Jonsson och Bjarne Heuser.
Du inser väl att det är påsktider nu man ska vara med familjen inte spela in podcasts. Det kommer när det kommer ha tålamod ingen av dem jobbar med podcasts på heltid

Disneyfantasten

Citat från: Dubinterested skrivet 10 april 2023 kl. 16:05:02Du inser väl att det är påsktider nu man ska vara med familjen inte spela in podcasts. Det kommer när det kommer ha tålamod ingen av dem jobbar med podcasts på heltid

Det är jag fullt medveten om, fast påsktiden är ju i princip över nu, iallafall nästan.

Disneyfantasten

Hur har det gått med att planera med Pålsson-avsnittet?

(förlåt, hoppas ni inte misstycker att jag frågar detta med jämna mellanrum?)

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 april 2023 kl. 09:19:22Hur har det gått med att planera med Pålsson-avsnittet?

(förlåt, hoppas ni inte misstycker att jag frågar detta med jämna mellanrum?)
Det kommer när alls scheman klaffar.
Uppdateringar sker oftare på vår Discord än här.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Okej, nu när det är maj månad så passar jag på att fråga ännu en gång: hur går det med att planera Pålsson-avsnittet?

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2023 kl. 21:00:27Okej, nu när det är maj månad så passar jag på att fråga ännu en gång: hur går det med att planera Pålsson-avsnittet?
Jag upprepar tidigare svar.
Jag är väl medveten om att communityn längtat efter avsnitten, men dina inlägg hjälper inte.
Jag pressar mig själv på egen hand tillräckligt, tack så mycket 😆
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Citat från: Christian Hedlund skrivet  5 maj 2023 kl. 08:12:16Jag upprepar tidigare svar.
Jag är väl medveten om att communityn längtat efter avsnitten, men dina inlägg hjälper inte.
Jag pressar mig själv på egen hand tillräckligt, tack så mycket 😆
Jag menade inte att pressa dig, jag var bara nyfiken, man kan väl få fråga?