Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Citat från: Christian Hedlund skrivet  3 mars 2025 kl. 19:22:33Sjukt off topic 🤣
Då du slutat med interjuver så tycker jag det är kul att andra gör det😊.

Interjuver med röstskådespelare är något jag uppskattar enormt

Christian Hedlund

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  3 mars 2025 kl. 21:49:05Då du slutat med interjuver så tycker jag det är kul att andra gör det😊.

Interjuver med röstskådespelare är något jag uppskattar enormt

absolut! Men det var ändå inte on topic för tråden i mitt tycke 😆

speciellt inte eftersom det kommer ett till avsnitt av showen.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

DingoPictures2005

Citat från: Christian Hedlund skrivet  3 mars 2025 kl. 22:09:52absolut! Men det var ändå inte on topic för tråden i mitt tycke 😆

speciellt inte eftersom det kommer ett till avsnitt av showen.
Yes förstår helt vad du menar😊

Christian Hedlund

Sista chansen!

PRO TIP:
Ställ inte en fråga som är precis som dom vi brukar ställa i varje avsnitt! 💚
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet  9 mars 2025 kl. 10:38:02

Sista chansen!

PRO TIP:
Om ni nämner mitt namn är jag DÖD!

DingoPictures2005

Citat från: Christian Hedlund skrivet  9 mars 2025 kl. 10:38:02

Sista chansen!

PRO TIP:
Ställt en fråga nu😉.
Soggobliera är jag, angående Dufus i DuckTales.

BPS

Undrar hur det sista avsnittet är uppbyggt, verkar inte vara digitalt som tidigare avsnitt utan ansikte till ansikte.

Edit: Verkar bli som det man ville göra innan pandemin alltså som avsnittet de gjorde 2018.

https://www.instagram.com/share/p/_fdlxnfZx

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

BPS

Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 mars 2025 kl. 21:35:16
Sonic hyllar Sonic kan det bli bättre än så? Det här avsnittet blir nog jättebra och ett perfekt avslut.

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 mars 2025 kl. 21:35:16
Oh My Metroid! Vågar inte titta, svårt att tro att det är sant! Det bästa som hänt i år

BPS

Det sista avsnittet är äntligen här vilket är både glädjande och samtidigt lite ledsamt men jag förstår helt Linn och Christians val.

MOA

Citat från: BPS skrivet 19 mars 2025 kl. 18:35:19Det sista avsnittet är äntligen här vilket är både glädjande och samtidigt lite ledsamt men jag förstår helt Linn och Christians val.

Är så nerväs! Vågar inte titta! Nämner han mitt namn så DÖR jag!

BPS

Citat från: MOA skrivet 19 mars 2025 kl. 19:00:50Är så nerväs! Vågar inte titta! Nämner han mitt namn så DÖR jag!
Christian läser upp namnen på det kickstarterstöttarna som kommenterat men annars säger de inga namn.

BPS

Roligt att Bjarne nämner Lucky Luke det är ju en sån där serie som hoppat runt väldigt mycket, men jag antar att det är dubbningen av säsong 2 han menar alltså den som gjordes av det då unga Eurotroll.

MOA

Citat från: BPS skrivet 19 mars 2025 kl. 19:31:11Christian läser upp namnen på det kickstarterstöttarna som kommenterat men annars säger de inga namn.
Jag är ingen kickstarterstöttare, jag överlever!