Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nalle Puh

Startat av Elios, 18 augusti 2009 kl. 20:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Göran

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2025 kl. 17:25:02Det går ett rycket om att Disney ska göra en ny Nalle Puh film
https://www.comicbasics.com/disney-reportedly-developing-a-new-winnie-the-pooh-project/
Tyvärr vet vi ju inte vad det är inte ens om det är en film eller serie kanske till och med bara är något projekt med Disney Junior varianten.

gstone

Citat från: Göran skrivet 28 juni 2025 kl. 17:41:22Tyvärr vet vi ju inte vad det är inte ens om det är en film eller serie kanske till och med bara är något projekt med Disney Junior varianten.
" Hope for the best, expect the worst."

Oskar

Studio kan testa Johan Ulveson som kanin eftersom kanin påminner Fredrik Segemyhr hans själviskhet och var elak och bara tänker bara på själv och är självupptagen. Fredrik Segemyhr var inte snäll och är elak mot omgivningen.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 28 juni 2025 kl. 19:27:41Studio kan testa Johan Ulveson som kanin eftersom kanin påminner Fredrik Segemyhr hans själviskhet och var elak och bara tänker bara på själv och är självupptagen. Fredrik Segemyhr var inte snäll och är elak mot omgivningen.
förslå det vetja  :)
du kankse känner någon som jobbar med dubbning :)

Monsieur Hulot

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2025 kl. 17:25:02Det går ett rycket om att Disney ska göra en ny Nalle Puh film
https://www.comicbasics.com/disney-reportedly-developing-a-new-winnie-the-pooh-project/
Jag älskar verkligen Nalle Puh, men jag känner mig vid det här laget ganska mätt på fler Nalle Puh-filmer. Det har kommit ganska många filmer och TV-serier med vår gamle Puh-björn, men de senaste filmerna har inte varit mycket att hänga i julgranen.

Göran

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 28 juni 2025 kl. 19:52:45Jag älskar verkligen Nalle Puh, men jag känner mig vid det här laget ganska mätt på fler Nalle Puh-filmer. Det har kommit ganska många filmer och TV-serier med vår gamle Puh-björn, men de senaste filmerna har inte varit mycket att hänga i julgranen.
Men det var ju längesen, senast han var tecknad var väl 2011 så nästan 14 år sedan.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2025 kl. 19:39:01förslå det vetja  :)
du kankse känner någon som jobbar med dubbning :)
det var en dröm casting jag tror att Studio hittade ny röst till kanin dom får testa röstskådespelare som passar.