Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Pokémon (anime)

Startat av Anders, 18 maj 2013 kl. 23:13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Vize

Var det Sebastian från Idol 2005 som röstade Meowth i Pokemon-filmen "Jag väljer dig!"?

Steffan Rudvall

Citat från: Vize skrivet 16 april 2021 kl. 16:00:23
Var det Sebastian från Idol 2005 som röstade Meowth i Pokemon-filmen "Jag väljer dig!"?
Sebastian Karlsson har spelat Meowth i Pokémon de senaste åren men jag är osäker om han har varit med i Idol.

Vize

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 april 2021 kl. 16:03:29
Sebastian Karlsson har spelat Meowth i Pokémon de senaste åren men jag är osäker om han har varit med i Idol.
Det finns en Sebastian Karlsson som kom tvåa i Idol 2005. En Sebastian Karlsson sjöng in ledmotiven till tre av de senaste säsongerna av Pokemon (XY, XYZ och Under The Alolan Sun), och han spelade bara Meowth, varför jag tror att det är samma Sebastian som den som varit med i Idol.

Daniel Hofverberg

Ja, det är samma Sebastian Karlsson som var med i Idol som varit med i både Pokémon och en rad andra dubbningar. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 april 2021 kl. 16:12:44
Ja, det är samma Sebastian Karlsson som var med i Idol som varit med i både Pokémon och en rad andra dubbningar. :)
Han spelade också Kristoffer i Frozen

gstone

Gillar någon här Pokémon ?

Jag gillar animen Pokémon ! :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2021 kl. 16:12:38
Gillar någon här Pokémon ?

Jag gillar animen Pokémon ! :D
Jag minns att min lillebror hade Pokémon Röd han spelade väldigt ofta men han gillade animen mer än spelet faktiskt.

Lilla My

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 maj 2021 kl. 16:33:32
Det var väl stor del samma röster innan vissa röster ändrades efter tredje säsongen.

Anna Book var så underbar som Misty.
Hon gjorde dock inte Misty så länge Pernilla Wahlgren tog över och sen tog Annica Smedius över efter Pernilla.

Steffan Rudvall

Säsong 1 till säsong 5 är det man borde se.

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 maj 2021 kl. 17:25:31
Jag vet det.

Men Anna Book var bäst för mig.
Jag gillar Pernilla Wahlgren som Misty.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 maj 2021 kl. 17:52:17
Dom har inte dubbat säsong 5 till svenska eller?
Det verkar vara så att säsong tre till fem dubbades inte hela utan man valde ut vissa avsnitt.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 maj 2021 kl. 17:56:35
Konstigt, har dom då dubbad hela säsong 3?
Det tror jag inte och det är bara Pokémon Liga episoderna som är dubbade i säsong 5 tror jag.

Erika

Nä, Pokémon har aldrig varit något för mig. Kan dock förstå varför andra gillar det. :)

MOA

Ska int detta va en omröstning?