Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2021 kl. 19:10:26
Är det någon som har hittat Easter Egget?
Jag ser en liten människa under armen på karaktären näst längst till höger

Adam Larsson

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2021 kl. 21:16:23

https://youtu.be/EQSWSDPbtzg

Vilka personer är det? (jag såg att du hade trickfilmat när Kurage Den Harige Hunden öppnar två dörrar och får syn på två personer som dubbat)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 maj 2021 kl. 21:50:07
Vilka personer är det? (jag såg att du hade trickfilmat när Kurage Den Harige Hunden öppnar två dörrar och får syn på två personer som dubbat)
Det är Joakim och Charlotte.

Adam Larsson

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 25 maj 2021 kl. 22:04:37
Varför? Joakim har du redan gjort!
Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 maj 2021 kl. 22:06:56
Exakt!
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 december 2020 kl. 22:38:16
Som ni kanske förstår finns det många äldre kollage som jag är onöjd med därför tänker jag uppdatera och fräscha till dessa kollage.
Och nu har jag en anledning att fixa till Joakims kollage nämligen att han och Charlotte ska vara med i Nya Röstskådespelarna som kommer att spelas in imorgon.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2021 kl. 22:17:54
Och nu har jag en anledning att fixa till Joakims kollage nämligen att han och Charlotte ska vara med i Nya Röstskådespelarna som kommer att spelas in imorgon.

Okej, tack för förklaringen!

Undrar när det blir Irene Lindhs tur med ett kollage... (hon var med i Christian Hedlunds podcast tillsammans med Magnus Ehrner)

På tal om det, så undrar jag också när turen kommer till Christian Hedlund, Linn Ehrner, Annika Herlitz, Daniel Sjöberg, Annelie Berg Bhagavan, Annica Smedius, Per Sandborgh, Gunnar Ernblad, Sharon Dyall, Louise Raeder, Steve Kratz, Jesper Adefelt och Oscar Harryson? (förmodligen också många andra som Johan Hedenberg, Pontus Gustafsson, Figge Norling, Fredrik Hiller, Charlie Elvegård, Stephan Karlsén, Gunnel Fred, Mikaela Tidermark, Cecilia Wrangel, Hilda Henze, Jakob Stadell, Fredde Granberg, Allan Svensson, Stefan Ljungqvist, Hans Josefsson, Johan Wahlström, med flera...)

Sedan undrar jag naturligtvis när uppdateringen av Roger Storm ska publiceras...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 maj 2021 kl. 22:40:18
Okej, tack för förklaringen!

Undrar när det blir Irene Lindhs tur med ett kollage... (hon var med i Christian Hedlunds podcast tillsammans med Magnus Ehrner)

På tal om det, så undrar jag också när turen kommer till Christian Hedlund, Linn Ehrner, Annika Herlitz, Daniel Sjöberg, Annelie Berg Bhagavan, Annica Smedius, Per Sandborgh, Gunnar Ernblad, Sharon Dyall, Louise Raeder, Steve Kratz, Jesper Adefelt och Oscar Harryson? (förmodligen också många andra som Johan Hedenberg, Pontus Gustafsson, Figge Norling, Fredrik Hiller, Charlie Elvegård, Stephan Karlsén, Gunnel Fred, Mikaela Tidermark, Cecilia Wrangel, Hilda Henze, Jakob Stadell, Fredde Granberg, Allan Svensson, Stefan Ljungqvist, Hans Josefsson, Johan Wahlström, med flera...)

Sedan undrar jag naturligtvis när uppdateringen av Roger Storm ska publiceras...
Irene kommer att komma snart. När det gäller de andra så började jag faktiskt med ett Pontus Gustafsson collage för ett bra tag sedan men blev aldrig klar så jag kanske kommer göra klart någon gång.

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2021 kl. 22:43:30
Irene kommer att komma snart. När det gäller de andra så började jag faktiskt med ett Pontus Gustafsson collage för ett bra tag sedan men blev aldrig klar så jag kanske kommer göra klart någon gång.
Vill ni att jag ska göra klart det med Pontus Gustafsson?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 maj 2021 kl. 22:58:59
Vill ni att jag ska göra klart det med Pontus Gustafsson?

Det får du gärna göra, jag ser framemot det!  :)

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 maj 2021 kl. 19:42:12
Jag trodde att alla karaktärerna hon hade spelat var med på Disneyfantasten collage men på ditt collage finns många fler.

11 stycken för att vara exakt, på mitt är det 8 stycken, jag utgick ifrån Erik Dahlbergs kollage när jag gjorde mitt men kommer att lägga till de karaktärer som saknas till kommande uppdatering! (jag har jämfört Steffans kollage med mitt så jag vet vilka karaktärer som fattas)