Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nedlagt Metroid Program

Startat av MOA, 5 juni 2021 kl. 13:24:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Detta är en animerad cell av ett Metroid program som blev nedlagd.Det skulle ingå i Super Mario Bros Power Hour,ett programblock som aldrig blev av.Då Samus e en man e detta katastrofalt men hade detta program funnits hade de vart min livslycka.

MOA

Andra program som skulle ingå i blocket var Castlevania,Double Dragon & California Games

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  5 juni 2021 kl. 13:24:06Detta är en animerad cell av ett Metroid program som blev nedlagd.Det skulle ingå i Super Mario Bros Power Hour,ett programblock som aldrig blev av.Då Samus e en man e detta katastrofalt men hade detta program funnits hade de vart min livslycka.
Vi kan väl säga det är en annan rymd jägare med samma dräkt,

Eller att han stulit den på nåt sett.........
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 oktober 2025 kl. 11:18:54Vi kan väl säga det är en annan rymd jägare med samma dräkt,

Eller att han stulit den på nåt sett.........
Bra Will Siv att du grävde upp ett gammalt ämne jag glömt att jag skrivit. Nödvändigt eller?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 17 oktober 2025 kl. 17:02:48Bra Will Siv att du grävde upp ett gammalt ämne jag glömt att jag skrivit. Nödvändigt eller?
Jag snubblade bara över den när jag sökte om Samus

O man kan ju svara när som helst 
- what.