Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 25 juli 2021 kl. 05:15:11
Frågan är var Moviezine får den här informationen från? Dubbningshemsidan och Disneyania borde ha direkt tillgång till pressinformation från Disney+ utan att gå via tredje part.
Jag är också väldigt nyfiken var Moviezine får dessa uppgifter från varje månad, då jag inte sett skymten av några pressreleaser från Disney angående Disney+ - och tydligen inte Disneyania heller då...

Goliat

De har en lista som PDF med alls som finns [urlhttps://disney.se/allt-som-kommer-pa-disney-plus]här, längst ned[/url]. Det kanske finns en till lista med vad som kommer?

simon.bjornen

Fick svar från moviezine att de får infon direkt från Disney och deras pressavdelning.

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juli 2021 kl. 14:09:21
Jag är också väldigt nyfiken var Moviezine får dessa uppgifter från varje månad, då jag inte sett skymten av några pressreleaser från Disney angående Disney+ - och tydligen inte Disneyania heller då...

Goliat

Citat från: simon.bjornen skrivet  7 augusti 2021 kl. 16:15:53
Fick svar från moviezine att de får infon direkt från Disney och deras pressavdelning.

Trist att inte privatpersoner kan vända sig till dem dock.

simon.bjornen

Exakt, håller med dig!
Försöker få tag i disney för att se om man kan få mail om nya realeser. Ser väl inte så ljust ut dock.

Citat från: King Owl skrivet  7 augusti 2021 kl. 17:45:30
Trist att inte privatpersoner kan vända sig till dem dock.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  7 augusti 2021 kl. 21:30:40
Nu har Förtrollade 2 filmats klart.

Suveränt! Ser framemot den och första filmen var riktigt bra enligt mig!  :D

Goliat

Citat från: simon.bjornen skrivet  7 augusti 2021 kl. 19:53:37
Exakt, håller med dig!
Försöker få tag i disney för att se om man kan få mail om nya realeser. Ser väl inte så ljust ut dock.

Jag har själv skrivit och fick svar men efter ett par veckor och det var att jag får avvakta och att de gör reklam inför nya släpp.

Vilket är konstigt då att MovieZine får all information. De får ju lite monopol på besök från de som söker efter senaste filmerna. Intäkter av ads och liknande när folk besöker. Vilket känns lite knepigt, hade hellre sett på Disneys egna lista.

gstone

Den tolfte November kommer den nya Ensam hemma filmen Home Sweet Home Alone

Hoppas den dubbas !

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 augusti 2021 kl. 22:08:00
Den tolfte November kommer den nya Ensam hemma filmen Home Sweet Home Alone

Hoppas den dubbas !
Har dom filmerna ens dubbats?

Steffan Rudvall

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 augusti 2021 kl. 00:08:35
Bara trean och bara på VHS.

Men hade inte trean ändå lagts upp någonstans eller att man kunnat ladda ner den som dubbad?

Btw så var det nog en av Scarlett Johansson första riktiga roller.  ;D

gstone

I september kommer det komma en serier om Dogge fråån Upp.

Vi kan nog räkna med att dorsin inte kommer tillbaka.

Men undrar Sten Ljunggren kommer tillbaka.

Carl kommer också vara med.

gstone

Undrar när live action Pinocchio släpps ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juni 2020 kl. 02:11:03
Merparten ser visserligen ut att vara identiskt överallt. Men serier som Bonkers, Mickey Mouse Club, The Adventures of Spin and Marty (som ursprungligen sändes som del av just Mickey Mouse Club), America's Funniest Home Videos samt Disney Channel-serierna Harley i mitten (Stuck in the Middle), Dalmatinervägen 101 (101 Dalmatian Street), Gilla läget! (Just Roll with It), Sydney och Max (Sydney to the Max) och Coop & Cami frågar världen (Coop & Cami Ask the World) finns enbart på Disney+ i USA, och saknas i Storbritannien (och sannolikt även i andra europeiska länder) - detta trots att de tre sistnämnda serierna finns dubbade på ett flertal europeiska språk (däribland svenska, norska och danska).

Vem spelar Daphne Diaz i  Harley i mitten ?