Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en blå man som genom magi kan göra sig stor och liten och forma sig till vad han vill!

Han är instängt i ett visst föremål i tusentals år och befrias av en gatkille som tar hjälp av honom att få prinsessan!

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2021 kl. 09:35:00
Detta är en karaktär!

Det är en blå man som genom magi kan göra sig stor och liten och forma sig till vad han vill!

Han är instängt i ett visst föremål i tusentals år och befrias av en gatkille som tar hjälp av honom att få prinsessan!

Anden...

Disneyfantasten

MOA

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en väldigt fin mamma med vit päls och stor lurvig svans och har tre barn varav den mittersta är mest lik henne på många sätt!

En dag kommer en supersnygg kille med svans och betraktar henne mycket väl och flyttar ihop med henne!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 21:52:52
Detta är en karaktär!

Det är en väldigt fin mamma med vit päls och stor lurvig svans och har tre barn varav den mittersta är mest lik henne på många sätt!

En dag kommer en supersnygg kille med svans och betraktar henne mycket väl och flyttar ihop med henne!

Duchess.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2021 kl. 22:17:06
Duchess.

Helt riktigt! Den vänligaste och tillgivnaste av alla Disney-mammor!

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en 16-årig rödhårig tjej med krulligt hår som är en viljestark pojkflicka och älskar ridning och skytte! Hon är inte ihop med någon än så länge och kan ibland vara lättirriterad!

I en period kommer hon liksom andra tonåringar inte så bra överens med sin mamma (som dock i detta fallet är drottning), men lyckas tillslut lösa allting!

Hon sticker ut bland sina övriga kollegor genom att hon är skapad av systerföretaget!

Vilken karaktär söker jag!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 22:24:10
Detta är en karaktär!

Det är en 16-årig rödhårig tjej med krulligt hår som är en viljestark pojkflicka och älskar ridning och skytte! Hon är inte ihop med någon än så länge och kan ibland vara lättirriterad!

I en period kommer hon liksom andra tonåringar inte så bra överens med sin mamma (som dock i detta fallet är drottning), men lyckas tillslut lösa allting!

Hon sticker ut bland sina övriga kollegor genom att hon är skapad av systerföretaget!

Vilken karaktär söker jag!
Merida dvs prinsessan från den andra studion.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2021 kl. 22:27:14
Merida dvs prinsessan från den andra studion.

Just hon är det, och den första tjej-huvudkaraktären någonsin i en Pixar-film!

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en kvinna som är ungefär 20 år gammal och lever i frihet på gatorna och har sällskap av ett djur med horn!

Trots att hon tillhör den utsatta gruppen så tvekar hon inte att stå upp för sig själv och sitt folk!

Hon finner vänskap i en annorlunda 20-årig kille som bott hela sitt liv i en kyrka!

Så småningom gifter hon sig med vakternas kapten!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 22:32:45
Detta är en karaktär!

Det är en kvinna som är ungefär 20 år gammal och lever i frihet på gatorna och har sällskap av ett djur med horn!

Trots att hon tillhör den utsatta gruppen så tvekar hon inte att stå upp för sig själv och sitt folk!

Hon finner vänskap i en annorlunda 20-årig kille som bott hela sitt liv i en kyrka!

Så småningom gifter hon sig med vakternas kapten!

Esmeralda.

Disneyfantasten

Zebastian

Vad är konstigt/fel med den här bilden?