Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Legenden om Tarzan (serien)

Startat av E, 11 december 2021 kl. 20:05:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 december 2021 kl. 19:03:26
Undrar om dom kommer lägga ut dom.

Hoppas kan man ju alltid, omöjligt är det ju inte!  :)

Daniel Hofverberg

Sen kan man ju tycka att Legenden om Tarzan borde dyka upp på Disney+ förr eller senare... Ärligt talat är det lite märkligt att så inte skett än, inte ens i USA, men jag hoppas att det kommer snart.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 december 2021 kl. 19:17:24
Sen kan man ju tycka att Legenden om Tarzan borde dyka upp på Disney+ förr eller senare... Ärligt talat är det lite märkligt att så inte skett än, inte ens i USA, men jag hoppas att det kommer snart.

Hoppas också Aladdin dycker upp !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Jag gillar avsnitt 19 av Tarzan samt det med nån kvinna som är syster till Clayton, som besöker djungeln. 

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 december 2021 kl. 21:15:33
Det är konstigt att legenden om tarzan inte finns på Disney+, kanske så har dom samma ursäkt som Hercules serien, ljudbanden är i dålig kvalité eller nånting.... dom kanske gjorde samma misstag som ducktales 1985. Tillbaks till ämnet, om legenden on tarzan finns på svenska vilket avsnitten bevisar så är frågan varför dom inte finns på Disney+? Hoppas dock att dom saknade 7 avsnitten läggs up på youtube med dom andra 32 avsnitten som finns där. Hos Musse finns också på youtube, 44 avsnitt.
Den här serien är dock nyare så här borde det inte finnas någon svårighet att hitta svenska ljudspår.

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 december 2021 kl. 22:57:19
Dom kan ju ändå lägga ut dom saknade avsnitten nångång. Hos Musse finns ju också där.

Ja, men kan ju hoppas...

Elios

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 december 2021 kl. 22:57:19
Dom kan ju ändå lägga ut dom saknade avsnitten nångång. Hos Musse finns ju också där.

Jag gillar inte riktigt Hos Musse.
Dem saknar vissa karaktärer och dessutom hänger inget ihop med hur dem onda och goda kan umgås sådär.
Sen lite att jag tycker det sabbar lite hur filmerna är. Med att dem framställs på ett visst dåligt sätt tycker jag.  ::)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 20 december 2021 kl. 12:32:37
Jag gillar inte riktigt Hos Musse.
Dem saknar vissa karaktärer och dessutom hänger inget ihop med hur dem onda och goda kan umgås sådär.
Sen lite att jag tycker det sabbar lite hur filmerna är. Med att dem framställs på ett visst dåligt sätt tycker jag.  ::)

Jag tycker väldigt mycket om Hos Musse, jag gillar hur de blandar karaktärer från olika universum...

Kan dock hålla med om att en del karaktärer saknas samt hur de onda och goda umgås...

Men jag ser dock inget problem med det alls även om jag som sagt önskar att fler karaktärer hade förekommit samt att det gjorts många fler avsnitt...

Kanske att man kan hoppas på en reboot av serien framöver så att fler karaktärer kan få vara med...

Grimner

Citat från: E skrivet 15 december 2021 kl. 20:22:35
Vilket avsnitt?
Avsnitt 24 av säsong 1, "The All-Seeing Elephant", är det enda avsnitt jag saknar.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Goliat

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 december 2021 kl. 16:42:49
Och du har dom andra saknade 6 avsnitten?

Samma här med. Den är enda jag saknar också.

Goliat

Mathilda Gustafsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 december 2021 kl. 21:34:28
Synd. Undrar dock om avsnitten som du och grimner har är samma kvalité som dom på youtube. Med tanken på ljudkvalitén på dom är bra.
You know this series is so new that everything probably was recorded and made Digital...

Goliat

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 december 2021 kl. 21:34:28
Synd. Undrar dock om avsnitten som du och grimner har är samma kvalité som dom på youtube. Med tanken på ljudkvalitén på dom är bra.

Ja det är identiskt så antar de är från samma källa.

Goliat

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 december 2021 kl. 21:37:58
You know this series is so new that everything probably was recorded and made Digital...

För de som har problem med att förstå engelska. Kan inte någon överśätta vad som skrivs?